Algemeen forum > Algemeen forum

Porteren van uit Budgetphone procedure ?

<< < (4/7) > >>

Dick:

--- Quote from: borsjea on 02 Apr 2013, 22:04:51 ---Ben in 2012 van KPN naar BP gegaan.
Online zie ik helaas geen kopiën met facturen staan, is er ook een ander bewijs mogelijk.
--- End quote ---
Ik kreeg altijd een jaarlijkse factuur per email van Budgetphone. Heb je die niet gehad?

hamsat:
Je kunt ook inloggen bij BP,en in 3 stappen, je laatse faktuur ophalen
als pdf bestan.

Dick:

--- Quote from: hamsat on 07 Apr 2013, 11:53:51 ---Je kunt ook inloggen bij BP,en in 3 stappen, je laatse faktuur ophalen
als pdf bestan.
--- End quote ---
Maar het probleem van borsjea  was nou net dat er geen facturen online staan. Bij mij stonden de facturen ook niet online, maar ik kreeg ze wel jaarlijks per email, behalve dan dit jaar...
Ik heb ook de email over de procedure van overgang naar het nieuwe Uno abonnement niet gehad, en heb daarom kort voor de einddatum van het jaar-abo besloten om mijn nummer te porteren naar CheapConnect. De portering is inmiddels zonder problemen afgerond.

borsjea:
@dick,

Bedankt voor je tip, even mijn email archief nagekeken en daar de factuur van de porting gevonden.

roymarja:
Geacht CC-team,

Ik merkte zojuist dat ik, ondanks het doorgegeven tijdstip van omzetting, nog steeds niet verlost ben van Budgetphone.
Hoe is zo'n overschrijding eigenlijk te duiden?

Is er een kink in de kabel gekomen of is de planning slechts globaal?
Krijg ik een e-mail van uw kant wanneer de portering definitief is?

Dank alvast voor uw reactie?

edit: te vroeg gepiept; direct na het posten een e-mail van CC gekregen dat de portering een feit is.
Gek alleen dat mijn FB nog steeds een geactiveerd BPC-account weergeeft.....

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version