Algemeen forum > Algemeen forum

Porteren van uit Budgetphone procedure ?

<< < (3/7) > >>

CheapConnect:

--- Quote from: Sirrom on 30 Mar 2013, 15:18:17 ---Hier nog iemand die circa 5 nummers gaat porteren vanuit Budgetphone. Ben daar ruim 7 jaar klant geweest en was niet van plan over te stappen maar de klantvriendelijkheid begon te minderen en nu de verplichte "prepaid abonnementen" waren voor mij de druppel. Hadden ze daar teveel klanten?

--- End quote ---

Jammer dat het zo loopt, maar wij zijn u uiteraard blij u als klant te verwelkomen!

Sirrom:
Of u dat jammer vind, valt te betwijfelen: daar hebben ze zelfs een mooi spreekwoord voor. Iets met 'Brood'? 

De hamvraag is natuurlijk: blijft u ook zo aantrekkelijk geprijsd?

CheapConnect:

--- Quote from: Sirrom on 01 Apr 2013, 20:00:23 ---Of u dat jammer vind, valt te betwijfelen: daar hebben ze zelfs een mooi spreekwoord voor. Iets met 'Brood'? 

--- End quote ---

Ik denk niet u dat voor mij kunt beoordelen

borsjea:
Ik ben gezien de wijzigingen bij Budgetphone ook van plan om over te stappen.
Huidige abonnement aldaar loopt tot 1 augustus.
Ben in 2012 van KPN naar BP gegaan.
Online zie ik helaas geen kopiën met facturen staan, is er ook een ander bewijs mogelijk.
Ik denk dan bv aan een pdf met mijn gegevens in het portal scherm van BP?

CheapConnect:

--- Quote from: borsjea on 02 Apr 2013, 22:04:51 ---Ik ben gezien de wijzigingen bij Budgetphone ook van plan om over te stappen.
Huidige abonnement aldaar loopt tot 1 augustus.
Ben in 2012 van KPN naar BP gegaan.
Online zie ik helaas geen kopiën met facturen staan, is er ook een ander bewijs mogelijk.
Ik denk dan bv aan een pdf met mijn gegevens in het portal scherm van BP?

--- End quote ---

Even per email naar info@cheapconnect.net , dit is geen algemene vraag en we kunnen u dus beter helpen per e-mail

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version