Algemeen forum > Algemeen forum
Porteren van uit Budgetphone procedure ?
CheapConnect:
Stuur even een mail met uw order nummer, dan kunnen we het uitzoeken. U wordt overigens per mail bij elke stap op de hoogte gehouden:
1) Documenten ontvangen, portering ingediend
2) Portering aangevraagd
3) Portering geaccepteerd, hier krijgt u ook de SIP gegevens en de plan datum/tijd
4) Portering voltooid
roymarja:
Dank, u reageert bijna sneller dan het geluid!
Zoals ik als aanvulling op mijn eerder draadje al aangaf, is mijn BPC-account echter nog steeds actief en kan ik nog steeds via hun netwerk uitbellen.
Is dit normaal?
CheapConnect:
Dit behoren ze af te sluiten naar portering. Helaas is dit niet de eerste keer dat het account blijft bestaan na portering.
Wellicht dat dit binnen snelle tijd alsnog wordt gedaan, maar hou dit even in de gaten komende uren. Anders een verzoek indienen bij Budgetphone om dit in orde te maken.
roymarja:
Eigenlijk is me het meer te doen om de Voip-in bereikbaarheid via uw netwerk...
Kennelijk is dit nu een feit zo leerde ik uit uw eerdere reactie.
CheapConnect:
Geen idee, als u uw ordernummer even naar ons mailt dan kan ik de status bekijken. (zoals eerder gevraagd)
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version