Algemeen forum > Algemeen forum

Porteren van uit Budgetphone procedure ?

(1/7) > >>

ictdude:
Beste CheapConnect,

Ik heb meerdere nummers bij Budgetphone die ik als ze verlopen zijn wil porteren naar CheapConnect. (10 stuks)
Budgetphone gebruikt geloof ik het registratie mail adres als verificatie van de eigenaar geloof ik. Dit omdat er geen documenten
vereist zijn bij registratie. Hoe zit dit bij jullie ? Hoe zit het verificatie proces in elkaar ? Omdat ik geloof ik niet voor
alle nummers ooit een adres heb hoeven op te geven. Hoe gaat dit in zijn werk zonder problemen ?  ::) Kunt u een voorbeeld geven van zo een portering ?

rogervdh:
Een aantal weken geleden heb ik mijn Budgetphone nummer naar CheapConnect geporteerd en ik heb de jaarlijkse factuur van Budgetphone (PDF-bestand) aangeleverd als verificatie en dat is afdoende. Direct na het bestellen op de CheapConnect site, krijg je een e-mail met het verzoek om de factuur van de huidige provider per e-mail aan te leveren. Op de factuur van Budgetphone stond uitsluitend mijn naam en het te porteren nummer en dat was afdoende. Portering ging vervolgens geruisloos (oude Budgetphone SIP en nieuwe CheapConnect SIP account tegelijk in het modem en je merkt er niks van).

Roger:
Precies zoals hier boven staat omschreven. Gaat echt vlekkeloos. Gelukkig doet Budgetphone ook niet moeilijk bij het weg porteren.
Ik hoop dat de kosten bij CheapConnect in de toekomst niet zo zullen exploderen zoals bij Budgetphone.
Zeker voor een zakelijke account (van EU 10,- per jaar naar EU 54,- per jaar)!!

Maar goed dat er voldoende alternatieven zijn tegenwoordig.

Ben over CheapConnect zeer tevreden tot nu toe. Ga zo door.

Gr. Roger
 

rogervdh:
Ben ook uitermate tevreden tot dusver! Ook prettig dat CheapConnect zélf op het forum aanwezig is en antwoorden geeft. Communicatie is bij Budgetphone nooit het sterkste punt geweest...

Ga zo verder CheapConnect...ik hoop dat nog veel mensen richting jullie porteren (en dat de tarieven dan wel gelijk blijven :D).

@Bernardt. Ik heb nu twee 045-nummers bij jullie. M'n ingeporteerde BudgetPhone nummer en een 2e nummer dat ik gratis gekregen heb tijdens Happy Hour. Dat 2e nummer is toevallig handig, omdat ik op een bepaalde (nieuwbouw) locatie goed een tijdelijk nummer kan gebruiken. Hoe kan ik nu aangeven welk nummer (automatisch) moet verlengen en wat na het jaar kan vervallen?

Groet, Roger

ictdude:

--- Quote from: rogervdh on 04 Mar 2013, 08:56:52 ---Een aantal weken geleden heb ik mijn Budgetphone nummer naar CheapConnect geporteerd en ik heb de jaarlijkse factuur van Budgetphone (PDF-bestand) aangeleverd als verificatie en dat is afdoende. Direct na het bestellen op de CheapConnect site, krijg je een e-mail met het verzoek om de factuur van de huidige provider per e-mail aan te leveren. Op de factuur van Budgetphone stond uitsluitend mijn naam en het te porteren nummer en dat was afdoende. Portering ging vervolgens geruisloos (oude Budgetphone SIP en nieuwe CheapConnect SIP account tegelijk in het modem en je merkt er niks van).

--- End quote ---

Hey bedankt rogervdh  ;) Dat is wat ik wilde weten perfect. Mooi dat mensen tevreden zijn over CheapConnect. Een tevreden klant is een blije klant. Budgetphone zal wel wat klanten verliezen. Zal CheapConnect helemaal niet erg vinden. LOL ... ;D

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version