Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Roger

Pages: [1] 2
1
Algemeen forum / Re: Porteren van uit Budgetphone procedure ?
« on: 04 Mar 2013, 16:19:31 »
Precies zoals hier boven staat omschreven. Gaat echt vlekkeloos. Gelukkig doet Budgetphone ook niet moeilijk bij het weg porteren.
Ik hoop dat de kosten bij CheapConnect in de toekomst niet zo zullen exploderen zoals bij Budgetphone.
Zeker voor een zakelijke account (van EU 10,- per jaar naar EU 54,- per jaar)!!

Maar goed dat er voldoende alternatieven zijn tegenwoordig.

Ben over CheapConnect zeer tevreden tot nu toe. Ga zo door.

Gr. Roger
 

2
Algemeen forum / Re: Speciale 'Follow Me' instellingen
« on: 04 Mar 2013, 16:07:19 »
Thanks! Het is gelukt.

Super service.

Gr. Roger

3
Algemeen forum / Speciale 'Follow Me' instellingen
« on: 02 Mar 2013, 15:18:38 »
Hoi,
Ik heb een specifieke wens m.b.t. 'Follow Me' instellingen. Ik zou graag willen bewerkstelligen dat als er gebeld wordt naar het hoofdnummer 0475-712*** dat deze dan de eerste 30 seconden op de 2 gratis interne nummers 00*********20 + 00*********21
(tegelijk) over gaan. En vervolgens (dus na 30 seconden) wordt doorgeschakeld naar mijn GSM nummer 06******87.

OF
de telefoon mag ook blijven door rinkelen op de 2 interne nummers. Als er maar na 30 seconden wordt doorgschakeld naar het GSM nummer.

Is dit te realiseren met de huidige interface?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Roger

4
Algemeen forum / Belgisch telefoonnummer porteren
« on: 23 Feb 2013, 10:49:50 »
Hallo,

Is het ook mogelijk om een bestaand Belgisch (regio gebonden) telefoonnummer van Belgacom te porteren?

Ik hoor het graag.

Groet,

Roger

5
Time Out is nu opgelost, echter is er een ander bijkomend probleem;
Nu is het niet meer mogelijk om een extra Follow Me toe te voegen.
Ik heb 3 bestaande maar een 4e kan ik niet meer toevoegen. Ook niet na het drukken op "Add"

Groet,

Roger

6
Algemeen forum / Account verwijderen
« on: 31 Jan 2013, 21:15:52 »
Hallo,

Ik zou graag een test account welke ik enige tijd geleden heb aan gemaakt, willen verwijderen. Ik ben inmiddels gebruiker en klant met een definitieve account bij jullie. Hoe kan ik die eerste account verwijderen?

Gr. Roger

7
Beste,

Hoe kan ik via het Reseller programma een klant aandragen met meerdere telefoonnummers?
Volgens mij kan er slechts 1 nummer per e-mailadres aangedragen worden.
Hoe gaan jullie hiermee om?

Gr. Roger

8
Algemeen forum / Re: Voicemail instellen?
« on: 29 Jan 2013, 22:44:01 »
Het lukt me helaas niet. Ook niet als ik met het toestel bel van de hoofdaccount. Doe ik iets fout?

9
Oke, jullie hebben het probleem opgelost. Alle aangesloten devices gaan tegelijkertijd over (als deze in de Follow-Me staan). Echter als ik het hoofdnummer niet mag registreren (anders werkt de Follow-Me niet meer) hoe kan ik dan naar buiten bellen met nummerherkenning (dus het hoofdnummer)?
Tot nu toe zie ik alleen het gratis toegewezen nummer als Caller ID naar buiten toe.

10
Algemeen forum / Voicemail instellen?
« on: 29 Jan 2013, 20:20:53 »
Hoe kan ik de voicemail instellen. Ik kan 1233 bellen en dan mijn gebruikersnaam (is gelijk aan telefoonnummer bijvoorbeel 31475xxxxxx) gevolgd door een hekje ('#'). Echter wordt er een wachtwoord gevraagd. Hoe kan ik dat ingeven?

11
Dank je wel, toppie!!

12
In Nederland 0475 en Belgie 089

13
Beste,

Is het mogelijk om zelf een nieuw regio gebonden telefoonnummer te kiezen? Of wordt dit toegewezen door CheapConnect?

Bij de collega's van Budgetphone is het mogelijk om zelf een nummer te kiezen.

In afwachting van reactie verblijf ik,

Gr. Roger

14
Klopt, bij mij ook. Maar dat geldt ook voor de "Follow Me Mode" als je deze op 'Random' of 'Order' zet en vervolgens opslaan en weer terug gaat naar dit menu dan staat hij standaard weer op 'Simulatnious' en Time-out 15 seconden (per follow me).
De Time-out op de eerste pagina blijft wel in het geheugen bewaard.

Echter heb ik ook het idee dat er toch een voicemail geactiveerd wordt, ondanks mijn keuze om deze uit te schakelen.
Maar toch krijg ik een melding: 'the person you are trying to reach is unavailable at this moment'.

Ik hoor het graag.

Gr. Roger


15
Oke, dat is duidelijk. Ik had mijn hoofdnummer geregisreerd en daarop een follow me gezet. Ik heb de registratie uit gezet en de follow me ingeschakeld op twee verschillende devices (ata). Wat mij hierbij opvalt is dat de tijd dat de telefoon over gaat erg kort is. Ik heb alles op maximaal ingesteld maar bij het bevestigen (opslaan) wordt alles weer terug gezet naar basis instellingen.

Op deze manier functioneert het dus wel zoals Easydone en ik dat graag willen zien, echter is de totale beltonen erg kort.
Voicemail is uitgeschakeld!

Gr. Roger

Pages: [1] 2