Author Topic: Meerdere devices tegelijkertijd aangemeld  (Read 36571 times)

Roger

• Gebruiker
    • View Profile
Re: Meerdere devices tegelijkertijd aangemeld
« Reply #15 on: 28 Jan 2013, 20:48:28 »
Klopt, bij mij ook. Maar dat geldt ook voor de "Follow Me Mode" als je deze op 'Random' of 'Order' zet en vervolgens opslaan en weer terug gaat naar dit menu dan staat hij standaard weer op 'Simulatnious' en Time-out 15 seconden (per follow me).
De Time-out op de eerste pagina blijft wel in het geheugen bewaard.

Echter heb ik ook het idee dat er toch een voicemail geactiveerd wordt, ondanks mijn keuze om deze uit te schakelen.
Maar toch krijg ik een melding: 'the person you are trying to reach is unavailable at this moment'.

Ik hoor het graag.

Gr. Roger

CheapConnect.net

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #16 on: 28 Jan 2013, 22:06:25 »
Het probleem met de timeout van de follow-me is herkend en wordt een oplossing voor gemaakt.

Excuses voor het ongemak.

Roger

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #17 on: 29 Jan 2013, 20:33:53 »
Oke, jullie hebben het probleem opgelost. Alle aangesloten devices gaan tegelijkertijd over (als deze in de Follow-Me staan). Echter als ik het hoofdnummer niet mag registreren (anders werkt de Follow-Me niet meer) hoe kan ik dan naar buiten bellen met nummerherkenning (dus het hoofdnummer)?
Tot nu toe zie ik alleen het gratis toegewezen nummer als Caller ID naar buiten toe.

CheapConnect.net

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #18 on: 31 Jan 2013, 21:48:18 »
U kunt bij het account de nummerweergave aanpassen naar een extern nummer binnen uw account.

easydone

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #19 on: 31 Jan 2013, 23:25:46 »
Ik zie dat het probleem van het veranderen van de timeout bij het follow-me tabblad nog niet verholpen is, klopt dat?
Ik kan op mijn account maar 2 extra sip-accounts (gratis) aanmaken i.p.v. 4, zou iemand daar naar kunnen kijken?

Groet, Chris

CheapConnect.net

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #20 on: 31 Jan 2013, 23:29:00 »
Ik zie dat het probleem van het veranderen van de timeout bij het follow-me tabblad nog niet verholpen is, klopt dat?
Ik kan op mijn account maar 2 extra sip-accounts (gratis) aanmaken i.p.v. 4, zou iemand daar naar kunnen kijken?

Groet, Chris

Graag even een e-mail sturen hiervoor naar info@cheapconnect.net met uw accountname

icehawk

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #21 on: 04 Feb 2013, 22:19:52 »
Ik volg dit draadje al enige tijd, maar waarschijnlijk heb ik het nog niet helemaal gesnapt....

Ook ik ben een (straks) een ex budgetphone gebruiker waarbij al al enige jaren dankbaar gebruik van maak dat als er op 1 nummer geberld wordt, er bij ons op 2 telefoons tegelijkertijd af gaat. Ik heb het idee dat er in deze topic verteld wordt dat deze bovenstaande situatie niet mogelijk is?

M.a.w. Het nummer wordt gebeld, het eerste toestel gaat over, en na een x aantal ingestelde timeout, gaat de 2de pas over?

Als het inderdaad alleen op deze manier kan, is het dan alsnog mogelijk om d.m..v. een eigen asterisk 1 account van cheapconnect in te stellen, en vandaar uit een "trunk" te maken waar er meerdere sip devices tegelijkertijd aangemeld zijn? Zodat ik met deze opstelling alsnog hetzelfde situatie kan creeëren zoals bij budgetphone het geval is?

John

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #22 on: 04 Feb 2013, 23:51:01 »
Bij mij springt de time-out bij de extra sip accounts ook terug naar 15 sec. als ik ze instel.

Heb hetzelfde probleem.

CheapConnect.net

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #23 on: 04 Feb 2013, 23:57:19 »
Bij mij springt de time-out bij de extra sip accounts ook terug naar 15 sec. als ik ze instel.

Heb hetzelfde probleem.

dit probleem is bekend, en zoals vermeld wordt hieraan gewerkt. Mocht de timeout aangepast moeten worden dan kunt u een mail sturen naar info@cheapconnect.net , zodat dit door onze support veranderd kan worden.

Binnen 2 weken is de volgende update en is dit probleem opgelost.

CheapConnect.net

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #24 on: 04 Feb 2013, 23:58:08 »
Ik volg dit draadje al enige tijd, maar waarschijnlijk heb ik het nog niet helemaal gesnapt....

Ook ik ben een (straks) een ex budgetphone gebruiker waarbij al al enige jaren dankbaar gebruik van maak dat als er op 1 nummer geberld wordt, er bij ons op 2 telefoons tegelijkertijd af gaat. Ik heb het idee dat er in deze topic verteld wordt dat deze bovenstaande situatie niet mogelijk is?

M.a.w. Het nummer wordt gebeld, het eerste toestel gaat over, en na een x aantal ingestelde timeout, gaat de 2de pas over?

Als het inderdaad alleen op deze manier kan, is het dan alsnog mogelijk om d.m..v. een eigen asterisk 1 account van cheapconnect in te stellen, en vandaar uit een "trunk" te maken waar er meerdere sip devices tegelijkertijd aangemeld zijn? Zodat ik met deze opstelling alsnog hetzelfde situatie kan creeëren zoals bij budgetphone het geval is?

Beide opties zijn gewoon mogelijk;

dus:
- Gelijktijdig meerdere toestellen laten over gaan
- In volgorde toestellen laten over gaan

Daarnaast is een trunk ook altijd mogelijk. (voor bijvoorbeeld asterisk)

CheapConnect.net

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #25 on: 22 Feb 2013, 17:44:29 »
Voor de volledigheid;
Timeout is reeds instelbaar en dus te veranderen.

easydone

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #26 on: 22 Feb 2013, 19:18:12 »
thnx.

Roger

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #27 on: 23 Feb 2013, 08:53:16 »
Time Out is nu opgelost, echter is er een ander bijkomend probleem;
Nu is het niet meer mogelijk om een extra Follow Me toe te voegen.
Ik heb 3 bestaande maar een 4e kan ik niet meer toevoegen. Ook niet na het drukken op "Add"

Groet,

Roger

Creagraphy

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #28 on: 29 Mar 2013, 13:38:08 »
Het is me gelukt, met 3 accounts voor 2 nummers. Het hoofdaccount schakelt dus door naar de 2 aangesloten SIP's. Alleen lijkt nu voicemail niet meer te werken, ik heb voor alle drie accounts het e-mail adres ingeschakeld maar krijg geen mails meer na het inspreken van een voicemail. Wat moet ik veranderen?

CheapConnect.net

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #29 on: 29 Mar 2013, 13:48:21 »
Stuur even het betreffende account naar info@cheapconnect.net dan kunnen we kijken naar uw configuratie.