Author Topic: Hoe de voicemail bellen?  (Read 11827 times)

icehawk

• Gebruiker
    • View Profile
Hoe de voicemail bellen?
« on: 07 Feb 2013, 21:08:48 »
(tip... zet deze vraag in de meest gestelde vragen)

Eenmaal een cheapconnect account, en mijn telefoon is aangemeld, welk nummer moet ik draaien om rechtstreeks de voicemail te bellen? En kan ik zo ook een welkomstboodschap inspreken door degenen die ons nummer belt?

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
Re: Hoe de voicemail bellen?
« Reply #1 on: 07 Feb 2013, 21:10:11 »
Beste,

De uitgebreide info vindt u als u inlogt onder uw account. U kunt uw voicemail bellen naar 1233

icehawk

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #2 on: 07 Feb 2013, 21:24:02 »
Thanks!

Eerst nog even afwachten tot mijn nummerportering een feit is... :)

icehawk

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #3 on: 11 Feb 2013, 22:38:19 »
Ik heb vandaag de voicemail gebeld. (1233) Wat wel jammer is, is dat het geproken menu Engels is. Niet dat ik zelf veel problemen mee heb, maar het is wel een stuk prettiger als het Nederlands gesproken is.

rogervdh

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #4 on: 25 Feb 2013, 12:06:10 »
Is het ook mogelijk dat jullie de bitrate kwaliteit van de voicemails verhogen? Het staat nu op 8 kbit en dat maakt het wel erg blikkerig. De G.711 codec heeft een kwaliteit van 64 kbps, dus het zou mooi zijn als de voicemail kwaliteit ook iets in die richting is.

bobmats

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #5 on: 25 Feb 2013, 13:49:36 »
Als je wacht op portering krijg je wel de melding dat er een account is aangemaakt. Om te testen kun je je dan toch aanmelden en de voicemail bellen. Ze weet je of alles goed zit. Op de porterings datum werkt alles dan meteen.

Brammert

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #6 on: 02 Apr 2013, 11:45:19 »
Is het mogelijk om de, Engels gesproken, menuteksten van de voicemail ergens te plaatsen? Mijn Engels is niet heel goed en de menuteksten zijn voor mij niet te verstaan.

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
« Reply #7 on: 02 Apr 2013, 12:23:09 »
We zullen hier een PDF handleiding voor maken en publiseren op de website

Brammert

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #8 on: 06 Apr 2013, 13:15:05 »
Alsnog bedankt voor de snelle reactie, maar ik heb de PDF handleiding nog niet kunnen vinden. Misschien kijk ik niet op de goede plek?

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
« Reply #9 on: 06 Apr 2013, 13:21:15 »
Zoals in mijn voorgaande bericht moeten we deze nog maken.

Salocom

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #10 on: 12 Nov 2014, 00:32:47 »
Beste mensen,

Is die beschrijving van het voicemail menu er inmiddels?  Ik heb er belangstelling voor.
Ik sprak een lange boodschap, standaard boodschap en een naam in. Daarna koos ik de lange boodschap. Ik probeerde het uit. Ik hoorde de naam boodschap. Het enige wat hielp om de lange boodschap te horen, was het opnieuw inspreken van de lange boodschap. Het lijkt, dat de laatst ingesproken boodschap wordt gebruikt in plaats van de gekozen boodschap. Er is ook een menu optie die ik niet versta.