ja en nee, de informatie van Google maps komt ook uit "Google My Business". Heb je deze (nog) niet geclaimed voor je eigen bedrijf dan haalt Google deze waarschijnlijk weg bij de KvK
Maar ik heb het probleem gevonden: Verified Caller feature (in de Android phone-app)
Meer info:
https://www.gadgetsnow.com/how-to/how-to-activate-verified-caller-settings-in-google-phone-app/articleshow/78016002.cms?utm_source=contentofinterest&utm_medium=text&utm_campaign=cppstGrappige is dat ze nu wel de correcte spelling gebruiken, nadat ik deze heb aangepast in mijn "Google My Business" account, dus het is wel gerelateerd hieraan, alleen is het onmogelijk die uit te zetten voor bedrijven (niet in "Google My Business" althans), Waarschijnlijk om caller-id spoofing tegen te gaan, op zich begrijpelijk alleen krijg je geen keus van Mr GOOGLE en daar hou ik niet van
Het lijkt erop dat deze service vrij recentelijk is "aan" gegaan voor NL want een kennis van mij, die nogal vaak belt, heeft het pas vanaf vandaag gezien
Mijn enige oplossing is dan toch een 2e voip nummertje te gaan gebruiken voor de scheiding tussen de bedrijven...
En helaas is het instellen van de Caller-ID bij CC nutteloos geworden aangezien de Verified Caller feature standaard "aan" wordt gezet voor zakelijke telefoonnummers!