Het is vreemd dat je geen kiestoon hebt. Dat is een kwestie van het modem, niet van de internetprovider of van CC. Staan je ‘Phone device’- instellingen goed?
Ik zou het modem uitzetten, dsl-kabeltje eruit (anders gaat je snelheid naar beneden), een minuut wachten, modem weer aanzetten, minstens twee minuten wachten, dsl-kabeltje er weer in.
Ik heb in het verleden ook wel last gehad met het VOIP-gedeelte van de Zyxel, en het kan natuurlijk zijn dat je modem het begeven heeft, of niet goed tegen de hitte kan, maar deze instellingen voor CC werken bij mij goed:
SIP Local Port: 5060
SIP Server Address: 78.40.244.252 (of: sip.cheapconnect.net)
SIP Server Port: 5060
REGISTER Server Address: 78.40.244.252
REGISTER Server Port: 5060
SIP Service Domain: 78.40.244.252
Outbound Proxy: 5060
Server Address: 78.40.244.252
Server Port: 5060
Expiration Duration: 3600
Register Re-send timer: 512
Session Expires: 1800
Min-SE: 300
Succes!