Algemeen forum > Technisch forum

Na 20 sec geen verbinding meer/ geen internet

<< < (4/6) > >>

kathnic:
Allemaal geprobeerd. Alles uitzetten, kwartier wachten. En dan een voor een alles aanzettn. Niks helpt. Vandaag een test met 12connect gedaan en dan werkt alles prima.
Ligt het misschien aan cheapconnect?????

OzzyMush:
Nee, het ligt niet CC. Een telecom aanbieder kan niet je internet verbinding doen verbreken.
Ik neem aan dat ook de internet verbinding nog steeds na 20 sec verbroken wordt. Op dat moment kan je dan ook niet meer internetten. Toch?
Gebruik je CC alleen om gesprekken te ontvangen of bel je er ook mee uit?

kathnic:
Bovenstaande suggesties allemaal geprobeerd. Helaas geen effect.
Ik heb inmiddels ook een andere provider geprobeerd en die werkt prima zonder een aanpassing in het modem te doen. Oftewel schiet mij maar lek!

Frank:
Je meldt dat de ene voip provider je internet laat verbreken en de andere niet. Normaal kan dat inderdaad niet, maar toen kwam deze gedachte bij me op: Zou het misschien kunnen liggen aan een te strenge firewall instelling in de Thomson modem? Kijk eens wat daar ingesteld staat en zet dan de firewall eens uit. Succes!

OzzyMush:
@kathnic

Graag zie ik antwoorden op de gestelde vragen om een duidelijk beeld te krijgen. Anders praten we zo langs elkaar heen.

Je zegt: “Bovenstaande suggesties allemaal geprobeerd.”
Welke suggesties? Het enige wat ik gevraagd heb is: “Gebruik je CC alleen om gesprekken te ontvangen of bel je er ook mee uit?”
Je zegt ook: “Ik heb inmiddels ook een andere provider geprobeerd en die werkt prima”
Heb je met deze provider ook uitgaande gesprekken en ook inkomende gesprekken gevoerd?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version