Algemeen forum > Technisch forum

Na 20 sec geen verbinding meer/ geen internet

<< < (3/6) > >>

kathnic:
De Thomson TG784n. De Siemens Gigaset een vsat ip-adres geven is gelukt.

kathnic:
Als ik probeer het Public addresstoe te kennen krijg ik de volgende melding:

After assigning the public ip address you have to

(1) release the current private ip address of this device.  ==> toch niet statisch een ip-adres geven????
 (2) renew the ip address of this device in order to aquire the public ip address ==> wat wordt hier bedoeld???

Are you sure ?

OzzyMush:
@kathnic
In je initiële post zeg je “en het internet ook wegvalt”.
Je weet: Het ene is het gevolg van het andere. Geen internet > geen telefonie.
Ik denk dat je het probleem dan of in je router of in je internet aansluiting moet zoeken, niet in de Gigaset.

kathnic:
Ik ben het helemaal eens dat ik het in mijn router moet zoeken. Maar wat moet ik dan aanpassen?

OzzyMush:
Was het maar zo simpel als ergens een vinkje plaatsen en dan doet ie het weer…..
Als ik jou was zou ik alle recentelijk gemaakte wijzigingen terug zetten naar wat het was.
Als het modem de veroorzaker is en daadwerkelijk de verbinding verbreekt zijn alle gegeven oplossingen - hoe goed ook bedoeld - nutteloos omdat het modem de veroorzaker is. Blijkt ook wel; niets helpt.

- Heb je het modem al eens uit en aan gezet? Tussen uit en aan ongeveer 1 minuut wachten.
- Ben je van provider gewisseld of zijn er wijzigingen in je internet aansluiting gemaakt?
- Een totale reset van het modem (fabrieksinstellingen) wil ook nog wel een helpen. Let wel dat alle instellingen in het modem verloren gaan.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version