1
Technisch forum / Re: Gezocht juiste instellingen voor de Cisco SPA112
« on: 10 Feb 2014, 09:06:55 »
Ook met gewijzigde MTU blijf ik uitval van de verbinding houden met CheapConnect. Tot 3x toe Cheapconnect gevraagd naar de mogelijke oorzaak, maar (behalve een geautomatiseerd antwoord) geen enkele reactie ontvangen.
Daarna getest met een andere Voip aanbieder (12connect) om te bekijken of het nu aan mijn verbinding zou liggen. Daar geen enkel probleem met de verbinding, geen uitval, geen vage echo. Daarnaast voorziet 12connect ook in een handleiding voor de instellingen van de Cisco SPA112 (Linksys SPA / ATA).
http://www.12connect.com/nl/wp-content/uploads/2011/10/Handleiding-Linksys-ATA-SPA-.pdf
Daarna getest met een andere Voip aanbieder (12connect) om te bekijken of het nu aan mijn verbinding zou liggen. Daar geen enkel probleem met de verbinding, geen uitval, geen vage echo. Daarnaast voorziet 12connect ook in een handleiding voor de instellingen van de Cisco SPA112 (Linksys SPA / ATA).
http://www.12connect.com/nl/wp-content/uploads/2011/10/Handleiding-Linksys-ATA-SPA-.pdf