1
Algemeen forum / voice mail op extra gratis account
« on: 07 Mar 2015, 23:30:28 »
in mijn fritz box zag ik oneens het volgende staan
You have new messages in your inbox (Internet telephony).
als je dan gaat zoeken wat dat betekend, vind je dat er bij je telefoon provider een voice mail staan te wachten.
als ik dan 1233 bel voor mijn gratis extra sip account hoor ik (in het engels) dat ik 1 nieuwe voice mail heb, en dat ik op 1 moet drukken om het af te spelen, maar vervolgens lijkt het of de voice mail computer die 1 niet hoort want er gebeurt niks, als ik bel naar 020-369 0 500 met mijn account nummer ingeef en daarna met net aangepaste pin code krijg ik te horen dat mijn pin code fout is.
iemand een idee wat hier aan de hand is ?
You have new messages in your inbox (Internet telephony).
als je dan gaat zoeken wat dat betekend, vind je dat er bij je telefoon provider een voice mail staan te wachten.
als ik dan 1233 bel voor mijn gratis extra sip account hoor ik (in het engels) dat ik 1 nieuwe voice mail heb, en dat ik op 1 moet drukken om het af te spelen, maar vervolgens lijkt het of de voice mail computer die 1 niet hoort want er gebeurt niks, als ik bel naar 020-369 0 500 met mijn account nummer ingeef en daarna met net aangepaste pin code krijg ik te horen dat mijn pin code fout is.
iemand een idee wat hier aan de hand is ?