Author Topic: Kan niet gebeld worden  (Read 8864 times)

cheapK

• Gebruiker
    • View Profile
Re: Kan niet gebeld worden
« Reply #15 on: 06 Jul 2019, 13:53:30 »
Ik knoop al het grootste deel van m'n leven van alles aan elkaar, op techniek gebied en meestal werkt het nog ook :-)
En op voip gebied ondertussen veel klokken en klepels gezien heeft, want, ik bedoel, ik ben afhankelijk van wat andere verzinnen , en in een kastje stoppen en mij als diensten aanbieden.
Zo hielp ik al velen (met koudwatervrees) in mijn omgeving met het overstappen naar voip, vanwege besparingen (naderend naar 100%) en ook in eigen belang, want veel verstaanbaarder dan die verhipte gsm's.

Zo ben ik al meerdere keren tegen het door mij bedoelde probleem aangelopen, na portering kun je door iedereen gebeld gebeld worden behalve de nummers die nog bij je oude provider zitten, die worden nog gepoogd om intern af te handelen, wat dus niet lukt.
En het valt dan soms ook nog niet mee om die oude aanbieder er van te overtuigen dat het probleem bij hen zit.

Maar blijkbaar heb je daar nog niet mee te maken gehad ?

Ik denk dat ik weet waar in over praat.
Dat denk ik ook zo te zien, maar je (ik, wie dan ook) zal nooit alles kunnen weten over welk onderwerp dan ook, en al helemaal niet als het gaat om wat anderen allemaal verzinnen en wel of niet doen.

Met vriendelijke groet.
« Last Edit: 22 Jul 2019, 09:46:24 by cheapK »