Sinds enkele maanden zijn we overgestapt op VOIP-telefonie van CheapConnect. De hele overstap is netjes verlopen en alles was snel geregeld. Echter blijkt dat we op ons telefoonnummer (heel) vaak niet bereikbaar zijn.
Uitbellen werkt prima, geen enkele hapering. Echter 95% van de inkomende oproepen komt niet binnen op onze Fritz!Box. Die Fritz!Box staat netjes ingesteld op het cheapconnect nummer (uitbellen werkt immers goed). Ook vanuit mijn cheapconnect account zie ik dat de Fritz!Box is geregistrerd (elke keer).
Uiteraard heb ik de handleiding foor Fritz!Box hier gevolgd en heb ik oplossingen gezocht in
dit topic. Echter kunnen we nog steeds niet gebeld worden. In de Fritz!Box hebben we dan ook geen gemiste oproep en ook in de account-portal is er niets over te vinden.
Kan het zijn dat er bij portering iets niet goed is gegaan, waardoor inkomende bellers nog steeds ergens anders uitkomen?
Heeft er nog iemand enig idee?!
Liefst zou ik direct met CC schakelen om te kijken naar wat er gebeurt op het moment dat er gebeld word/werd.
PS: Helaas heeft het mailen naar CC nog geen resultaat gehad, net als een bericht naar het account op Tweakers met hetzelfde resultaat. Mocht dit probleem niet bij mij liggen, dan vind ik de hulp van CC wel lastig te bereiken.