Author Topic: Siemens S685 IP  (Read 4000 times)

rene@inmote.com

• Gebruiker
  • Pragmatisch, Communicatief & Competent
    • View Profile
    • Maatwerk software
Siemens S685 IP
« on: 06 May 2017, 15:08:45 »
Hoi,

ik heb een Siemens S685 IP (ja, dat is wat ouder ...). Ik volg de handleiding voor "Device: Siemens-Gigaset-C470IP". Dat komt qua menu behoorlijk overeen. Na het maken van de instellingen als beschreven in het menu item "Verbindingen" krijg ik de melding "Registration failed". In dezelfde telefoon heb ik ook een VOIP account voor Rynga. Het idee is om Rynga te gebruiken voor uitgaande gesprekken en CheapConnect voor inkomende gesprekken. Bij Rynga staat "Registered". Zijn er hints hoe ik het CheapConnect account zou kunnen debugg'n? Simpelweg "Registration failed" kan behoorlijk veel oorzaken hebben ...

met vriendelijke groeten,
Rene

ICTKA

• Gebruiker
    • View Profile
Re: Siemens S685 IP
« Reply #1 on: 18 Aug 2017, 10:01:37 »
Ik ga ervan uit dat je alle settings goed heb ingevuld!

Kan je bij jouw Gigaset ook vanuit de webpagina de firmware updaten? Heb je ook de laatste firmware?
Heb je ook in de portal gekeken bij je SIP-status of je de S685 als geregistreerd apparaat ziet?
HSoms is de SIP-statust verkeert, heb je wel getest of je inkomende gesprekken binnen krijgt?

Ik heb trouwens zelf weleens de fout gemaakt dat ik bij kopieren/plakken van het wachtwoord of gebruikersnaam, per ongeluk een "spatie" heb meegekopieerd.
Bij een gebruikersnaam zie je dit bijna niet en bij het wachtwoord helemaal niet na het plakken.