Hoi, ben je uiteindelijk erachter gekomen, waarom jij "Registration Failed" krijgt/kreeg?
Nadat je de SIP gegevens ingevoerd hebt en terug ben naar de "Telefonie"-scherm, dan staat er ALTIJD "Registration Failed".
Ik moet dan het scherm meerdere keren verversen (ik klik meestal een paar keer p[ Audio <--> Telefonie, om te verversen), voordat de status naar "Registered" veranderd.
Ik gebruik zelf de Gigaset N510 IP Pro en ik heb daar 2 van die soms spontaan "Registration Failed" geven (heb een Topic gemaakt hierover).
Ik denk dat de Gigaset apparaten (het gebeurt nml. ook op de andere modellen) heel gevoelig zijn qua sip-registratie en wellicht dat de "speciale" manier waarop CheapConnect zonder STUN-server werkt (met bepaalde internetverbindingen), niet helemaal goed gaat met de Gigasets (*** speculatie ***).
Ik heb nml. nog 2 N510 draaien, waarvan 1 met Xs4all VOIP met *zero* problemen en op een andere lokatie 1 met CheapConnect, maar met een Xs4all internet.
Bij die laatste heb ik aan het begin problemen gehad, maar sinds enkele maanden (afklopppen) draait het zonder dat ik meldingen krijg.
Als laatste heb ik voor mijn N510 probleem, maar een STUN van Fwdnet (stun.fwdnet.net) ingevuld.
Let wel, Cheapconnect raad aan om normaal gesproken geen STUN-server te gebruiken.