Alle Gigaset VOIP systemen die ik in mijn handen heb gehad, hebben nummerweergave (alleen ISDN en analoge lijnen hebben een landverschil!)
Ik heb soms wel met Gigaset dat de SIP-registratie weg valt (soms maanden niks en andere keren enkele dagen zwaar problemen).
Ben net begonnen de N510 uit te zetten en de score staat op 50/50. Van de Gigaset DX800A heb ik 4 stuks met de laatste 2 jaar met pensioen gestuurd, wegens ISDN en VOIP-problemen.
Ik kan trouwens de Fritz!box aanraden (bv. de 7360, goedkoop gebruikt aan te schaffen).
Je kan 'm binnen je net werk als een "client" router instekken en 6 Gigaset handsets koppelen (Gigaset telefoons zijn TOP).
Daarnaast zijn alle nummers die je in de telefoonboek stopt meteen voor ALLE handset zichtbaar.
Bij de Gigaset moet je een aparte LDAP server gaan opzetten hiervoor (ben ik nog niet aan toe gekomen).
Helaas kunnen de Fritz!boxen slechts 3 gesprekken aan (zakelijk ken net!), en als je 2 telefoons tegelijk binnenkrijgt (beide bellers horen het overgaan),
en je neemt op, dan blijven de andere handsets daarna stil, terwijl de 2e beller de telefoon nog steeds hoort overgaan.
Gelukkig blijkt dit probleem in de praktijk niet zo vaak voor te komen!