Author Topic: Gidsvermelding, telefoongids na 4 maand nog steeds niet in orde->2-2016 in orde  (Read 7485 times)

andre

• Gebruiker
    • View Profile
Inmiddels maken we ruim 4 maand gebruik van CheapConnect en technisch werkt alles prima echter het lukt maar niet om de gidsvermelding voor elkaar te krijgen.

Via https://www.mijnnummervermelding.nl waar je eventuele gegevens kunt wijzigen komt de volgende melding:

Uw gegevens kunnen niet worden aangepast.
Het nummer is niet bij ons bekend.
Dit kan verschillende oorzaken hebben:

a) Het nummer bestaat niet of u heeft een typfout gemaakt. Klik hier om het nogmaals te proberen.

b) Het nummer bestaat wel, maar uw telecomaanbieder heeft uw gegevens niet bij ons aangemeld.
Neem contact op met uw telecomaanbieder met het verzoek om uw nummer met uw naam, adres en woonplaats aan te melden bij de centrale Nederlandse nummerinformatie-databank.

Kies uw telecomaanbieder uit de lijst om de contactgegevens weer te geven.

De telecomaanbieder CheapConnect is hier niet bekend.

De afgelopen periode heb ik de afgelopen periode herhaaldelijk aangegeven bij CheapConnect (chat en mail) echter het komt niet voor elkaar. Dit schiet niet op en ik heb er nog weinig vertrouwen in dat dit goed gaat komen.

Hoe is jullie ervaring hiermee? Wellicht heeft iemand nog tips?

Met vriendelijke groet,

André
« Last Edit: 19 Feb 2016, 10:06:28 by andre »

Brammert

• Gebruiker
    • View Profile
Ben inmiddels ruim een jaar bezig om een gidsvermelding te realiseren. Wat ik doe is steeds opnieuw de procedure te doorlopen bij mijnnummervermelding.nl. Krijg dan steeds een mailtje dat het geregeld is maar sta nog steeds niet in http://www.detelefoongids.nl/.
Ben benieuwd of er intussen wèl CC-nummers in de gids staan...

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
Andre,

Vervelend dat het niet werkt voor je. Kun je hier een nieuw ticket voor aanmaken met referentie naar dit topic, dan zorg ik dat hij opnieuw wordt aangemeld bij de Abonnee informatie diensten.

Verder even gecontroleerd, maar wij staan wel degelijk in de lijst van aanbieder. Deze staan schijnbaar niet op alfabetische volgorde, maar we staan er zeker weten in :-)

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
Ben inmiddels ruim een jaar bezig om een gidsvermelding te realiseren. Wat ik doe is steeds opnieuw de procedure te doorlopen bij mijnnummervermelding.nl. Krijg dan steeds een mailtje dat het geregeld is maar sta nog steeds niet in http://www.detelefoongids.nl/.
Ben benieuwd of er intussen wèl CC-nummers in de gids staan...

Als het nummer bekend is bij mijnnummervermelding.nl is het verder in orde. Telefoongids aanbieders kunnen deze data dan ophalen en verwerken. Dit gebeurd met een bepaalde interval, dus het kan zijn dat je niet direct in detelefoongids.nl staat. Deze intervallen zijn vrij te bepalen door de afnemers van de informatie en hebben wij en kunnen ook geen invloed op uitoefenen.

andre

• Gebruiker
    • View Profile
Na melding op dit forum en de helpdesk is het sinds nu in orde en zijn we vindbaar.

Heeft wel te lang geduurd maar fijn dat het nu opgelost is.

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
Na melding op dit forum en de helpdesk is het sinds nu in orde en zijn we vindbaar.

Heeft wel te lang geduurd maar fijn dat het nu opgelost is.

Dit is niet iets wat wij in de hand hebben helaas. Het is aan de afnemers van de de NID zelf wanneer ze hun records updaten

Brammert

• Gebruiker
    • View Profile
Mijn nummer is na bijna een jaar ook eindelijk geplaatst.
« Last Edit: 20 Feb 2016, 02:56:09 by Brammert »