Algemeen forum > Algemeen forum

ISDN naar Voip

<< < (3/4) > >>

ruudm:
Volgens mij begrijpt CC de vraag verkeerd. Misschien lezen ze nog mee  ::)

WimK:
Volgens mij lezen ze niet meer mee. Toch jammer, ik had graag een degelijk antwoord gehad.

CheapConnect:
Wellicht kunt u vraag nogmaals stellen?

WimK:

--- Quote from: CheapConnect on 18 Nov 2015, 09:06:25 ---Het zal niet aan ons liggen, wij voeren de opdracht uit zoals u dat wilt. Echter hebben wij geen invloed op KPN of Ziggo.
In het voorbeeld van KPN: KPN staat niet toe dat er op dezelfde aansluiting twee porteringen gelijktijdig lopen.

--- End quote ---
Wat bedoelt u met "KPN staat niet toe dat er op dezelfde aansluiting twee porteringen gelijktijdig lopen."?
Kunnen jullie niet 2 (of zoals in mijn geval 3) nummers gelijktijdig van KPN overnemen?

cheapK:

--- Quote from: WimK on 16 Nov 2015, 19:42:49 --- . . .
Nu wil ik graag het privé-nummer onderbrengen bij Ziggo en de 2 zakelijke nummers (eventueel) bij jullie.
. . .

--- End quote ---

dat wordt bedoeld met 2 porteringen op een ISDN
dus alles naar CC en dan evt weer verder
maar alles bij CC kan ook natuurlijk
alhoewel, qwa risicospreiding . . , maar ja, er zijn zoveel andere communicatie middelen  . . .

verder, ter info
CC stuurt bij doorschakelen naar een ander nummer (mobiel) het originele nummer mee, vind ik een voordeel
hoe het met de telefoongidsvermelding staat weet ik eigenlijk niet, er is een systeem voor, maar of dat (goed) werkt ondertussen weet ik niet

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version