Algemeen forum > Algemeen forum
Meerdere devices tegelijkertijd aangemeld
easydone:
Hoewel de follow-me functionaliteit een prima aanvulling is, is het niet hetzelfde als tegelijkertijd de verschillende telefoons over laten gaan.
Kostbare seconden gaan verloren als ik niet op de plek ben waar het hoofdnummer overgaat en als ik de time-out tekort instel dan ben ik misschien te laat terwijl ik wel aanwezig ben.
Gewoon echt tegelijk over laten gaan is voor mij (en anderen, zie vorige post) zo goed als noodzakelijk.
Groet, Chris
CheapConnect:
We gaan dit verwerken in de documentatie.
Maar het systeem kijkt als volgt:
Inkomend gesprek op telefoonnummer bv 3120XXXXXXX
1. Is er een SIP device aangemeld op het nummer zelf (3120XXXXXXX)? Zo ja, lever het gesprek af op dit device, en ga na 'ingestelde timeout bv. 30 seconden naar regel 2. Zo nee, ga direct door naar regel 2
2. Is er een follow-me lijst? Zo ja, ga deze af. Zo nee, ga naar regel 3
3. Is er een voicemail actief? Zo ja, ga naar voicemail
@easydone ;
Om dit te voorkomen, dien je geen account aan te melden op het nummer zelf (3120XXXXXXX), maar deze leeg te houden. Op deze manier gaat hij niet de timeout af, maar direct naar de follow-me lijst (regel 2)
Roger:
Oke, dat is duidelijk. Ik had mijn hoofdnummer geregisreerd en daarop een follow me gezet. Ik heb de registratie uit gezet en de follow me ingeschakeld op twee verschillende devices (ata). Wat mij hierbij opvalt is dat de tijd dat de telefoon over gaat erg kort is. Ik heb alles op maximaal ingesteld maar bij het bevestigen (opslaan) wordt alles weer terug gezet naar basis instellingen.
Op deze manier functioneert het dus wel zoals Easydone en ik dat graag willen zien, echter is de totale beltonen erg kort.
Voicemail is uitgeschakeld!
Gr. Roger
CheapConnect.net:
Kun je het betreffende nummers naar mij PM'en?
easydone:
Bij mij springt de time-out bij de extra sip accounts ook terug naar 15 sec. als ik ze instel.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version