Algemeen forum > Algemeen forum

Meerdere devices tegelijkertijd aangemeld

<< < (4/7) > >>

Roger:
Klopt, bij mij ook. Maar dat geldt ook voor de "Follow Me Mode" als je deze op 'Random' of 'Order' zet en vervolgens opslaan en weer terug gaat naar dit menu dan staat hij standaard weer op 'Simulatnious' en Time-out 15 seconden (per follow me).
De Time-out op de eerste pagina blijft wel in het geheugen bewaard.

Echter heb ik ook het idee dat er toch een voicemail geactiveerd wordt, ondanks mijn keuze om deze uit te schakelen.
Maar toch krijg ik een melding: 'the person you are trying to reach is unavailable at this moment'.

Ik hoor het graag.

Gr. Roger

CheapConnect.net:
Het probleem met de timeout van de follow-me is herkend en wordt een oplossing voor gemaakt.

Excuses voor het ongemak.

Roger:
Oke, jullie hebben het probleem opgelost. Alle aangesloten devices gaan tegelijkertijd over (als deze in de Follow-Me staan). Echter als ik het hoofdnummer niet mag registreren (anders werkt de Follow-Me niet meer) hoe kan ik dan naar buiten bellen met nummerherkenning (dus het hoofdnummer)?
Tot nu toe zie ik alleen het gratis toegewezen nummer als Caller ID naar buiten toe.

CheapConnect.net:
U kunt bij het account de nummerweergave aanpassen naar een extern nummer binnen uw account.

easydone:
Ik zie dat het probleem van het veranderen van de timeout bij het follow-me tabblad nog niet verholpen is, klopt dat?
Ik kan op mijn account maar 2 extra sip-accounts (gratis) aanmaken i.p.v. 4, zou iemand daar naar kunnen kijken?

Groet, Chris

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version