Algemeen forum > Technisch forum

Wel bellen maar niet gebeld kunnen worden Arcadyan VGV7519

<< < (2/4) > >>

pindakaas:

--- Quote from: knireis on 10 Mar 2014, 18:11:23 ---Inkomende account gekoppeld aan juiste telfoon poort op het modem?
Ik heb dit modem zeker een jaar gebruikt met Cheap Connect en geen problemen gehad.

--- End quote ---

Bedankt voor de reactie, ik heb geprobeerd na te gaan of het account gekoppeld is aan de juiste poort. Helaas kan ik dit niet vinden. Zou je me op weg kunnen helpen  ? bvd

Jasper:
Ik doe het uit mijn hoofd, maar ik dacht dat het zit onder voice/interne accounts.
Anders kun je bij voice/status zien welk account aan welke telefonie poort zit.

pindakaas:

--- Quote from: knireis on 12 Mar 2014, 13:51:06 ---Ik doe het uit mijn hoofd, maar ik dacht dat het zit onder voice/interne accounts.
Anders kun je bij voice/status zien welk account aan welke telefonie poort zit.

--- End quote ---

Bedankt, ik heb het gevonden. Hierbij een screenshot.

Jasper:
Ik zie in je plaatje in de openingspost dat je use auth id niet aangevinkt hebt.

doe dat eens en dan daaronder bij auth id vul je je gebruikersnaam in (31413.. enz)

pindakaas:

--- Quote from: knireis on 13 Mar 2014, 10:50:33 ---Ik zie in je plaatje in de openingspost dat je use auth id niet aangevinkt hebt.

doe dat eens en dan daaronder bij auth id vul je je gebruikersnaam in (31413.. enz)

--- End quote ---

Gedaan, het vreemde is ook dat wanneer ik niet gebeld kan worden en het modem reboot het wel weer werkt. Echter na enkele dagen ben ik weer niet bereikbaar. Er zit overigens géén logfunctie op het modem.

Iemand anders nog een suggestie ?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version