Algemeen forum > Technisch forum
Wel bellen maar niet gebeld kunnen worden Arcadyan VGV7519
Jasper:
ander modem aanvragen bij telfort, even melding maken op het telfort forum
Rob:
Ik zie ook geen gekke dingen bij jouw instellingen en STATUS etc.
Heb hetzelfde modem en het werkt zonder problemen, zelf met een ander SIP-account voor uitbellen.
Raar dat je met een ander nummer van CC opeens problemen hebt.
Als het na een reboot van het modem wel goed werkt, denk ik net als Knireis dat het aan het modem moet liggen.
Heb je al contact gehad met Telfort over een vervangend modem?
Een goed alternatief is een modem van Fritz! 7340/7360/7390.
Hoor graag wat de stand van zaken is.
pindakaas:
Bedankt voor de reacties,
Tot in hoeverre hebben de onderstaande advanced instellingen nog invloed op de bereikbaarheid ?
Jasper:
weet ik niet, maar als je de standaard settings laat staan, moet het gewoon werken
rogervdh:
Arcadyan zijn verschrikkelijke modems. Collega heeft deze ook gekregen van Telfort. Op mijn advies heeft hij CheapConnect gepakt, maar kreeg 't niet werkend. Ik heb 'm toen mijn Zyxel modem gegeven (die ik eerder van Telfort had gekregen) en toen werkte 't direct! Ikzelf gebruik een FRITZ!Box 7390 aan m'n Telfort VDSL 30/3 verbinding en ook dat werkt perfect. Begrijp niet dat Telfort zo'n waardeloos modem gebruikt... Het hoeft niet direct 'n "luxe" FRITZ!Box te zijn, maar Arcadyan is bagger.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version