Algemeen forum > Technisch forum

Fritz!box 7390 en Ziggo heeft iemand dit werkend ?

<< < (2/4) > >>

landfiets:
Ik heb zelf destijds mijn fritzbox weggedaan omdat ik ook wisselende verbindingen had ook met andere providers.
Heb nog steeds VDSL maar nu met een draytek router waar ik alles goed kon instellen en firewall gedeeltelijk kan openzetten alleen voor diegene die ik wil.

Wie weet is een andere ding als de fritzbox toch handiger. Ook al zweren sommigen bij een fritzbox. Ik hoef het ook niet meer.
Ik werk nu al jaren met Askozia telefoon centrale (heeft ook een gratis variant) die je als virtuele machine op een pc laat draaien of fysiek op een minipc.

retep:

--- Quote from: vincent on 12 Feb 2014, 11:27:20 ---
En dat @sip.cheapconnect.com is waarschijnlijk omdat ik het account zo heb genoemd.
Maar als iemand de juiste settings weet , erg graag hoor of zie ik die dan.

--- End quote ---

hmm, wat krijg je in het log te zien als je (bijvoorbeeld) naar je mobiel belt en dan niet opnemen maar ophangen.

vincent:
ik zie van de geslaagde pogingen niks alleen van de mislukte.

13.02.14   00:41:08   Internet telephony with 064#######@sip.cheapconnect.net via sip.cheapconnect.net failed. Cause: (503)
Dit is wat ik zojuist weer kreeg.

Hang ik op en bel ik gelijk daar na nog een keer, dan geeft die de ene keer de melding.
De andere keer gaat het goed en belt hij dat nummer tot een aantal keer daar na.
En ineens komt die melding weer opzetten de 408 of 503

retep:
vreemd want ik krijg

--- Code: ---nternet telephony with 06######## via sip.cheapconnect.net failed. Reason for error: Request Terminated (487)
--- End code ---

als ik ophang voordat de andere kant opneemt, dus zonder @sip.cheapconnect.net. waar ik naar toe wil is dat het bet lijkt of de fritzbox dus af en toe achter het nummer @sip.cheapconnect.net zet. dat "nummer" bestaat natuurlijk niet, en hoe het kan weet ik ook niet. maar misschien brengt het je in de goede richting.

landfiets:
dat hij achter de @ sip.cheapconnect.net zet is normaal omdat je immers via die provider uitbelt. nix geks aan.
daar moet je het vooral niet zoeken.

asterisk doet dat ook op die manier. als je belt bel je een nummer via (@) cheapconnect dus zie je dat op die manier.

klik ook eens aan:  use own telphone number for registration

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version