Wie kan mij helpen met de juiste instellingen van mijn PAP2T adapter?
Ik ben net overgestapt (vanaf BudgetPhone) en kan momenteel niet of maar heel soms gesprekken ontvangen.
Uitbellen werkt wel, maar duurt vaak vrij lang voor er verbinding is. Inkomend werkt (meestal) niet maar soms krijg ik wel verbinding.
De helpdesk heeft mijn beide nummers gecontroleerd en zegt dat geen van beide is aangemeld en dat het waarschijnlijk een fout in de hardware config is.
Maar in het info panel van de PAP2T staat dat ik wel ben aangemeld. Ik heb inmiddels diverse instellingen geprobeerd, maar het probleem blijft.
Vreemd is dat als ik naar mijn mobiel bel en vlak daarna met die mobiel terugbel naar mijn VoIP-lijn ik wel verbinding krijg (ook mobiel van mijn dochter krijgt vlak daarna verbinding en daarvoor niet).
Maar enige tijd later werkt het niet meer, terwijl het infoscherm van de PAP2T aangeeft dat ik wel "registered" ben.
Hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen.
Overigens: de PAP2T heeft de meest recente firmware (5.1.6 LS) en werkte voorheen (via Budgetphone) zonder problemen. Ook heb ik mijn router gecheckt en de poort van de PAP2 de hoogste prioriteit gegeven in QoS.
Thanx,
Lepelaar