Author Topic: Belkosten + overzicht gevoerde gesprekken  (Read 6215 times)

Moby

• Gebruiker
    • View Profile
Belkosten + overzicht gevoerde gesprekken
« on: 07 Aug 2013, 21:29:55 »
Ik ben erg snel door mijn beltegoed heen en ik heb het vermoeden dat de belkosten niet correct worden berekend. Dit valt echter niet te controleren, omdat er onder de knop 'Mijn verbruik' momenteel geen beloverzicht van de gevoerde gesprekken verschijnt. Zijn er meer klanten die hier problemen mee ondervinden en op welke termijn denkt CheapConnect deze storing op te lossen?

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
Re: Belkosten + overzicht gevoerde gesprekken
« Reply #1 on: 07 Aug 2013, 23:26:57 »
Kun je eens een mailtje sturen met je account, dan kunnen we dit voor je nazoeken.

rzuidhof

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #2 on: 08 Aug 2013, 13:14:12 »
Ik heb geen probleem met snel opraken van tegoed wel is in mijn laatste verbruik van 4 augustus en is het nu dus al vier dagen niet bijgewerkt. Het saldo daalt echter wel dagelijks. Soms is het saldo ook tijdelijk 0.

rzuidhof

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #3 on: 08 Aug 2013, 13:28:19 »
Ik heb geen probleem met snel opraken van tegoed wel is in mijn laatste verbruik van 4 augustus en is het nu dus al vier dagen niet bijgewerkt. Het saldo daalt echter wel dagelijks. Soms is het saldo ook tijdelijk 0.
Wow, net een mailtje gestuurd en het is nu al weer goed, binnen 10 minuten. Eigenlijk was het dus maar twee dagen verkeerd, sinds de nummerportering.