Author Topic: Uitbellen voordat mijn nummer geporteerd is?  (Read 8201 times)

HarryT

• Gebruiker
    • View Profile
Uitbellen voordat mijn nummer geporteerd is?
« on: 01 Aug 2013, 21:53:02 »
Hoi

Kun je al via cheapconnect uitbellen als je een account aangemaakt hebt maar je nummer nog niet geporteerd is?

{HT}

rogervdh

• Gebruiker
    • View Profile
Re: Uitbellen voordat mijn nummer geporteerd is?
« Reply #1 on: 02 Aug 2013, 08:43:14 »
Zodra de porteringaanvraag bij de huidige provider is goedgekeurd (meestal 3 á 4 dagen nadat je de portering hebt aangevraagd), krijg je direct de SIP-gegevens en kun je vanaf dat moment ook direct uitbellen (terwijl de portering pas later gaat plaatsvinden).

kathnic

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #2 on: 02 Aug 2013, 17:56:10 »
Beste allemaal,

Mijn nummer is reeds geporteerd en ik heb alle SIP-gegevens gekregen. Geen enkele aanpassing helpt. Alles al een keer minstens 1 uur uitgezet en daarna 1 voor 1 weer aangezet.

Het stomme is dat ik met een andere provider gewoon wel kan bellen. Ligt het toch niet aan cheapconnect??

Jfrijling

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #3 on: 03 Aug 2013, 17:41:30 »
nee, het moet bij jou liggen, als wij er geen last van hebben. Ligt aan je modem/router. Thomson is nu niet bepaald de meest vriendelijke in modemland. Zelf heb ik ook last van niet kunnen bellen mijn oude Zyxel P2602HW-D1A. Iets gaat daar ook niet goed. Bij mijn Fritz!box gaat het wel goed. Maar ik heb er geen haast bij. Conclusie: ff doorzoeken of een ander modem nemen.....
Overigens kon ik gelijk uitbellen nadat de portatie was goedgekeurd.
Succes!

OzzyMush

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #4 on: 04 Aug 2013, 12:16:01 »
-Off topic-

Quote from: Jfrijling
Overigens kon ik gelijk uitbellen nadat de portatie was goedgekeurd.
Sorry, maar hier moet ik even op reageren… :'( ??? :o :(
http://www.woorden.org/woord/Portatie
Spreekt voor zichzelf.

-On topic-
« Last Edit: 04 Aug 2013, 12:18:13 by OzzyMush »

Jfrijling

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #5 on: 04 Aug 2013, 13:51:31 »
Zo komen er nog eens nieuwe vervoegingen in het groene boekje   :P ;)
Wacht maar tot er meer mensen dit gaan gebruiken; Nederlands is een levendige taal!
Ik maak me toch al niet zo druk om het Nederlands. Deze taal zal net als vele others being swallowed by English.
Since I'm International and married to a foreign woman, I'm talking English almost all day long. We even bring up our childeren in English. So, Don Quijote, verbessere alles was falsch ist was du liest, dann hast du noch viel zu tun!

MfG, Jay