Algemeen forum > Algemeen forum
Kan nummer niet verify'en bij Betamax
CheapConnect:
Vermelden ze ook wat het technische probleem is?
Conrado:
Dat vroeg ik me ook af, maar kreeg net dit als antwoord:
--- Quote ---helpdesk 15-08-2013
Dear Customer,
It is mostly due to technical or route problems certain numbers cannot be called using our service. We do our best to find the carriers responsible for it and remove them from our routing. Please try later or use another phone number. We apologize for any inconveniences it may have caused you.
Kind regards,
Customer service
--- End quote ---
SimonCC:
Wat valt er eigenlijk te verifiëren? Ik ben ook enkele maanden geleden met 2 nummers overgestapt naar CheapConnect en bel via Voipbuster naar buiten. Aan de instellingen van Voipbuster heb ik echter niets hoeven te veranderen. Je zou je het eens met een ander nummer kunnen proberen (zoals je 06-nummer). Maar volgens mij kan je ook zonder een nummer te verifiëren met Voipbuster bellen (maar dan heb je geen caller ID). Tot slot: ze hebben ook software die je op je PC kan zetten en waarin je mogelijk wat met de settings kan spelen.
Conrado:
Precies SimonCC, je verified om met je nummer herkenbaar te kunnen bellen. Dat lukt me met alle nummers, maar niet met deze twee die ik naar CC geport heb.
Kwam er bij toeval achter.
Goed idee van je om de Windows software te proberen. Echter, opnieuw de 108 fout.
Ik denk dat ik 't opgeef.... :-[
borsjea:
Toevallig afgelopen week bij freevoipdeal van betamax een account aangevraagd en de verificatie via CC laten lopen.
Ging perfect, geen enkel probleem.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version