Algemeen forum > Algemeen forum
Kan nummer niet verify'en bij Betamax
Conrado:
Dank je Paul voor je advies!
VoiP Buster was even als test. Ik bel veel met Duitsland (ook mobiel) en werk veel met Rebvoice. Zoals je ziet ben ik er al even mee bezig.
Anyway nog geen oplossing :-\
@CheapConnect:
Hoe komt zo'n belletje met het verificatienummer van Betamax bij jullie binnen? Is dat gewoon een telefoonlijn of komen ze via sip of zo naar jullie? Zou het kunnen dat ze proberen contact te leggen met de 'oude' provider?
CheapConnect:
--- Quote from: Conrado on 26 Apr 2013, 11:39:22 ---@CheapConnect:
Hoe komt zo'n belletje met het verificatienummer van Betamax bij jullie binnen? Is dat gewoon een telefoonlijn of komen ze via sip of zo naar jullie? Zou het kunnen dat ze proberen contact te leggen met de 'oude' provider?
--- End quote ---
Graag even een test uitvoeren en account + tijdstip doormailen naar info@cheapconnect.net
ictdude:
--- Quote from: Conrado on 26 Apr 2013, 11:39:22 ---Dank je Paul voor je advies!
VoiP Buster was even als test. Ik bel veel met Duitsland (ook mobiel) en werk veel met Rebvoice. Zoals je ziet ben ik er al even mee bezig.
Anyway nog geen oplossing :-\
@CheapConnect:
--- End quote ---
Normaal komt zo een lijn gewoon binnen als pstn en wordt dan omgezet naar voip. Anders kan het gewone pstn netwerk je nooit bereiken. (http://nl.wikipedia.org/wiki/PSTN Dus kan ook aan de kant van Betamax liggen. ::)
CheapConnect:
In dit geval is er geen binnenkomt gesprek, wat erop lijkt dat Betamax/Voipbuster niet eens probeert te bellen.
Conrado:
Ondertussen zijn we een paar maanden verder, nog een paar keer geprobeerd, maar ik krijg steeds de 108-fout.
Deze week een tweede nummer naar CheapConnect geporteerd. En jawel hoor, "An error occured while tryig to verify your phonenumber" (Error 108) >:(
Opnieuw contact gehad met de helpdesk van Rebvoice / Betamax:
--- Quote ---helpdesk 15-08-2013
Dear Customer,
Unfortunately it's not possible to use this number with our service for technical reasons. Our apologies for the inconvenience. Please verify a different number.
Kind regards,
Customer service
--- End quote ---
Ben ik nou de enige die dit overkomt..? :-[
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version