Algemeen forum > Algemeen forum
Gebeld worden op jouw Cheapconnect VoIP nummer
eggy:
Komt het account met nummer te vervallen, als ik geen beltegoed aanschaf ?
M.a.w. Ik wordt alleen gebeld op het cheapconnectnummer en ik bel nooit uit
CheapConnect:
Als u het account niet jaarlijks vernieuwd zal het vervallen. Om gebeld te worden heeft u geen beltegoed nodig.
rogervdh:
--- Quote from: CheapConnect on 01 Apr 2013, 20:57:08 ---Als u het account niet jaarlijks vernieuwd zal het vervallen.
--- End quote ---
Hoe kan ik precies aangeven welk account al dan niet verlengd dient te worden? Ik heb nu twee nummers bij CheapConnect en een nummer wens ik (automatisch) te verlengen (dus de jaarlijkse kosten automatisch in mindering brengen op mijn saldo) en het tweede nummer dient aan het einde van het jaar te vervallen (tijdelijk nummer is dat).
CheapConnect:
3 maanden voor het einde van het nummer krijgt u de mogelijkheid het nummer te verlengen. Verlengt u het niet, dan vervalt het nummer automatisch. We verlengen het nummer dus niet automatisch.
rogervdh:
Is een automatische verlengoptie wel in te bouwen? (Als toekomtige feature). Bijv. een aanvinkoptie achter een nummer "Automatische verlenging?". Ik heb nu één nummer naar CheapConnect geporteeerd en overweeg een tweede nummer naar jullie te porteren en die nummers mogen gewoon nooit afgesloten worden (ook niet als ik onverhoopt een mailtje mis, niet door het spam filter komt, etc.). Het is uiteraard wel mijn verantwoordelijkheid om voor voldoende saldo te zorgen, anders volgt er uiteraard alsnog afsluiting.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version