Author Topic: Lijn test uitschakelen ?  (Read 787 times)

Xenomatrix

  • Gebruiker
  • Posts: 21
    • View Profile
Lijn test uitschakelen ?
« on: 21 Jun 2023, 18:51:04 »
Als sinds ik Cheapconnect gebruik, wordt er geregeld, en dan bij voorkeur 's nachts gebeld,
de telefoon gaat dan één keer over, en stopt vervolgens.
Dus net genoeg, om meteen klaar wakker te zijn.
Volgens 'de wandelgangen'   wordt dit gedaan om de lijn ( verbinding ) te testen.

Vraag:  Kan ik deze 'feature'   ook ergens uitschakelen ?
Het is nergens te vinden op het dashboard.
Grtz,  Ruben.

cheapK

  • Gebruiker
  • Posts: 105
    • View Profile
Re: Lijn test uitschakelen ?
« Reply #1 on: 23 Jun 2023, 23:27:34 »
Dat komt niet bij CC vandaan, vermoed ik, wat staat er in je display ?
Welke voip adapter gebruik je ?
Dan zou je in een log bestand kunnen zien waar het vandaan komt, een IP adres.
En belt iemand daar je IP adres, ja dat kan, ik gebruik dat wel bij een aantal mensen in mijn omgeving, buiten het telefoonnummer systeem om dus. Perfecte kwaliteit en geen kosten.