Linphone en MizuDroid staan bij mij op UDP
Met uw aanwijzingen op UDP gezet en slaagt de registration wel.
Echter kan nu ook weer alle Nederlandse nummers bellen maar net als bij de vaste telefoon en Mizudroid ook met deze app onmogelijk om Belgische nummers te bellen.
Na het kiezen van het nummer krijg ik de fout melding "Unknown error-incompatible, check codecs or security settings"
Ik ben bij de instellingen van Linphone gaan kijken en daar staat bij audio codecs aangevinkt: opus, speex 16000, speex 8000, PCMU,PCMA,G 722, G 729.
Niet aangevinkt staan GSM, iLBC, iSAC, speex 32000, L16 44100 en L 16 44100. Ik weet niet of het zinvol is om die alsnog aan te vinken.
Verder nog gekeken naar de instellingen in mijn Fritzbox sip account en met uw instellingen vergeleken en uw sip instellingen en daar weinig vreemds gezien. Dat kan haast ook niet anders, immers het heeft altijd goed gewerkt en zonder dat ik zelf instellingen in de Fritzbox router had veranderd is de fout ontstaan.
Geen idee of je bij KPN zit, maar het schijnt dat KPN externe sip accounts geblokkeerd heeft op de V10
Ik zit nu niet bij KPN maar dat wordt het wel want Telfort wordt KPN en dan komt er een V10 helaas. Dan moeten we weer op zoek naar aanpassingen voor de Fritzbox. Er wordt daar al veel over geschreven op diverse forums. Misschien is daar een oplossing te vinden voor dat nieuwe probleem.
Maar eerst dit proberen op te lossen als dat mogelijk is en de oplossing te vinden als die er al is.
Weer bedankt voor het meedenken.