Author Topic: SIP Account te snel naar de voicemail  (Read 4761 times)

myhobby

  • Gebruiker
  • Posts: 3
    • View Profile
SIP Account te snel naar de voicemail
« on: 14 Feb 2015, 07:45:43 »
Ik heb 6 mensen geholpen met een sip account, alleen aangesloten via een Linksys SPA3K. Deze werken allemaal op 1 na zonder enkel probleem.

Alle linksys hebben exact dezelfde instellingen voor cheapconnect m.u.v de account gegevens. Nu is er 1 telefoonnummer dat slechts drie keer overgaat en dan naar de voicemail door linked. Minder leuk en dat wil ik graag oplossen. Op dit account heb ik alles al geverifeerd en voicemail delay staat net zoals elk andere account (max ring time).

Omdat de settings overal hetzelfde zijn en de rest van de familie hier niet over klaagt, is het moeilijk zoeken. Iemand enig idee of zou ik cheapconnect moeten raadplegen voor dit ene specifieke telefoonnummer ?

myhobby

  • Gebruiker
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: SIP Account te snel naar de voicemail
« Reply #1 on: 07 May 2017, 09:02:27 »
Probleem verholpen door PSTN Settings in SPA3K aan te passen zodat deze poort zich ook registreerd.