Author Topic: Rechtstreeks met creditcard betalen, dus zonder PayPal ?  (Read 6070 times)

Xenomatrix

• Gebruiker
    • View Profile
Speciaal voor Internet betalingen heb ik een Visa creditcard.
Bij vrijwel ieder Internet bedrijf kan ik daar gewoon rechtstreeks mee betalen; Ik geef m'n naam, nummer, expirydate, en driecijferige securitycode op, en dan komt alles dik voor elkaar.
Vraag; Waarom kan het niet op deze manier bij CheapConnect ? Wat is het doel van PayPal ?
Graag zou ik ook CheapConnect gewoon op directe manier betalen, ik heb het niet zo op die vage tussenpersonen zoals MoneyBookers, iDeal, Western Union, PayPal, enz.enz.
Misschien een suggestie om directe creditcard betalingen toe te staan ? Ik heb hier best een extra servicefee voor over.

harry

• Gebruiker
    • View Profile
Re: Rechtstreeks met creditcard betalen, dus zonder PayPal ?
« Reply #1 on: 30 Nov 2014, 09:13:01 »
PayPal en iDeal zijn geen vage tussenpersonen, en zijn niet te vergelijken met Western Union of MoneyBookers. PayPal is voor een consument juist een erg goede manier van betalen. Als je iets betaalt en het wordt niet geleverd, dan krijg je vrij gemakkelijk je geld terug. Als je bij een internet bedrijf direct met je CC betaalt, dan loop je toch een risico dat je CC gegevens in verkeerde handen vallen. Ik zou dus gewoon een PayPal account aanmaken, daar zou je best nog eens een hoop plezier van kunnen hebben.

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
« Reply #2 on: 01 Dec 2014, 10:24:37 »
Naar mijn weten kan je met creditcard ook betalen bij Paypal zonder dat er een account aangemaakt hoeft te worden.
Het is dus voor ons gewoon een payment provider, en kan je 'door' Paypal met creditcard of paypal saldo betalen

Xenomatrix

• Gebruiker
    • View Profile
« Reply #3 on: 05 Dec 2014, 15:32:56 »
Het is inmiddels gelukt om mijn saldo aan te vullen, ik bleek nog ergens een 'vergeten' PayPal rekening te hebben.
NB. Je kunt inderdaad met creditcard via PayPal betalen zonder een account te hebben, echter de 3vcash kaarten ( http://www.3vcash.nl ) worden door PayPal niet geaccepteerd.   >:(