Author Topic: One-way audio  (Read 4319 times)

PaulV

• Gebruiker
    • View Profile
One-way audio
« on: 27 May 2014, 07:46:51 »
Jaren geen last gehad van one-way audio (het schrikbeeld van elke VOIP-gebruiker), maar sinds een paar weken wel, en ik kom er niet achter waar het aan ligt. Graag hulp.

Soms kan ik gewoon een gesprek voeren, zonder problemen, maar veel vaker gebeurt had dat na een willekeurige tijd (van een halve minuut tot 8 minuten), de ander mij niet meer hoort. Het gebeurt zowel bij inkomend als uitgaand verkeer. Het maakt niet uit welke ATA ik gebruik: Gigaset, Grandstream of Linksys PAP2T (het VOIP-gedeelte van de router gebruik ik niet). Het maakt ook niet uit welke router ik gebruik: een Zyxel P-2812HNU-F, of Arcadyan (met gedowngrade firmware). Ik maak gebruik van PBXes, maar ook als ik die er tussen weg haal, doet het eenrichtingsverkeer zich af en toe voor.

Kunnen deze problemen te maken hebben met de registratieproblemen van de laatste tijd bij CC? Of anders misschien met de nog steeds niet helemaal opgeloste Telfort-storing (hoewel ik geen Telfort vast-bellen heb).

Dank voor de hulp.
Telfort ADSL2+ /  Zyxel P-2812HNU-F1  / Homevox 2-6 / GXP2100  / Gigaset N300A-IP / / Cheapconnect + Betamax

CheapConnect

• Administrator
  • Gebruiker
    • View Profile
Re: One-way audio
« Reply #1 on: 27 May 2014, 08:46:18 »
Heeft u of kunt u een ticket aanmaken door een mail sturen naar info@cheapconnect.net
Dan kunnen we met u mee kijken doormiddel van een aantal test gesprekken.