Author Topic: Telfort Arcadyan Experia Box v8 + CheapConnect  (Read 8756 times)

rogervdh

  • Gebruiker
  • Posts: 34
    • View Profile
Telfort Arcadyan Experia Box v8 + CheapConnect
« on: 20 Sep 2013, 14:08:36 »
Op mijn advies is een kennis overgestapt op Telfort VDSL + CheapConnect. Ikzelf gebruik deze combinatie ook, echter maak ik wel gebruik van een eigen FRITZ!Box 7390. Die combinatie werkt top. Mijn kennis maakt gebruik van het door Telfort geleverde Telfort Arcadyan Experia Box v8. Zie bijgaande foto met de settings. Ik kan daar geen vreemde of foutieve zaken ontdekken. Desondanks blijft hij foutmelding 401 (Unauthorized) of 403 (Forbidden) krijgen. Geeft hij de SIP-settings in een SIP softphone, dan kan deze zonder problemen registreren en bellen (de fout zit dus niet bij CheapConnect). Het moet dus met de settings van het modem te maken hebben.

Heeft iemand enig idee wat er aangepast zou moeten worden? De Proxy Server en Proxy Port leeg maken lukt niet (Melding "Proxy field is empty"). Verder heeft hij de + voor "Phone Number" ook al weggehaald. Zonder resultaat...

Alvast bedankt.
« Last Edit: 20 Sep 2013, 14:12:29 by rogervdh »

theuser

  • Gebruiker
  • Posts: 28
    • View Profile
Re: Telfort Arcadyan Experia Box v8 + CheapConnect
« Reply #1 on: 20 Sep 2013, 17:11:55 »
Zie zo ook geen rare dingen maar probeer eens "Use Outbound Proxy"  aan te vinken en "sip.cheapconnect.net" in te vullen.

In het begin was een "Outbound Proxy" voor mijn Zyxel P-2812 nodig !
Verder geen ervaring met Arcadyan maar lijkt mij het probeeren waard.

David

  • Gebruiker
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Telfort Arcadyan Experia Box v8 + CheapConnect
« Reply #2 on: 23 Sep 2013, 14:31:29 »
Bij Phone Number de + weghalen.
Auth ID uitvinken en leeg laten.

Dan werkt het.

rogervdh

  • Gebruiker
  • Posts: 34
    • View Profile
Re: Telfort Arcadyan Experia Box v8 + CheapConnect
« Reply #3 on: 23 Sep 2013, 16:08:47 »
Thanks David, we gaan het vanavond proberen. :-)