Author Topic: Betaald, maar geen bevestiging  (Read 5374 times)

tyrion42

  • Gebruiker
  • Posts: 2
    • View Profile
Betaald, maar geen bevestiging
« on: 21 Aug 2013, 15:42:24 »
Hoi, ik post even hier omdat ik van info@cheapconnect.net geen antwoord krijg (drie weken geleden gemaild):

Op 1 augustus heb ik geprobeerd een nieuw VoIP-nummer te bestellen. Via iDeal heb ik EUR 20,49 betaald. Het systeem gaf daarop deze melding:

    Uw betaling is ontvangen
    U krijgt per e-mail de orderbevesting en kunt met de gegevens daarin direct aan de slag met uw nieuwe account.                                                                                 
                                                                                                                               
Echter, het saldo is nu EUR -0,49 (negatief) en ik heb ook nog geen mail gehad.

Omdat 't zolang geduurd heeft heb ik een andere oplossing gevonden, dus wil ik u verzoeken om het bedrag terug te storten. Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,
tyrion42

CheapConnect

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: Betaald, maar geen bevestiging
« Reply #1 on: 21 Aug 2013, 15:44:44 »
misschien handig een mail te sturen (wij hebben niets van u ontvangen) naar info@cheapconnect.net , dan kunnen we het voor u oplossen.

tyrion42

  • Gebruiker
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Betaald, maar geen bevestiging
« Reply #2 on: 21 Aug 2013, 19:39:57 »
Natuurlijk, maar dat had ik al gedaan (2x).

Heb zojuist nogmaals een mail gestuurd. Graag hoor ik of u deze ontvangen hebt.

CheapConnect

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: Betaald, maar geen bevestiging
« Reply #3 on: 21 Aug 2013, 20:40:37 »
Ontvangen