Wij zullen de meldingen ver van te voren sturen. Daarnaast is na verlopen van het account nog (nu tot 2 maanden, wellicht nog langer) te vernieuwen, zonder enige boete.
Wij houden van eerlijk zaken doen, en vinden dat gebruikers zelf moeten kiezen om hun abonnement te verlengen of niet. Het automatisch verlengen geeft wettelijk de optie om het abonnement na het eerste jaar per maand op te zeggen. Omdat onze abonnement per jaar gaan, zouden we dan een deel moeten terug storten.
Wellicht dat deze optie (automatisch verlengen) wel een optie gaat worden, nadat een gebruiker hier expliciet toestemming voor heeft gegeven, maar we blijven met het 'probleem' van maandelijkse opzegbaar zitten. We gaan er intern in elk geval nog goed over nadenken mochten we dit gaan implementeren.
Vooralsnog:
- Krijgt u ver van te voren meldingen om te vernieuwen
- Zal u nooit het nummer kwijt zijn, u heeft altijd nog 2 maanden om het nummer te herstellen.