Recent Posts

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Algemeen forum / SMS versturen via vaste lijn [opgelost]
« Last post by LinuxArie on 21 Jul 2023, 18:05:19 »
Is het mogelijk om via CheapConnect of evt een andere provider / smscentrale SMS berichten te versturen.
Ik wil nl een DECT telefoon met antwoord app. kopen welke een SMS stuurt als er nieuwe berichten zijn
https://www.gigaset.com/nl_nl/gigaset-comfort-550-nl/
Quote
SMS-notificatie
Per SMS-bericht notificaties ontvangen over gemiste oproepen en/of nieuwe berichten op het
antwoordapparaat
Mocht dat niet mogelijk zijn houd ik het bij mijn oude antw. app. en neem ik een eenvoudiger DECT toestel.
Bvhd.

Edit 29/07/2023
Gigaset en KPN weten niet of er nog SMS berichten verstuurd kunnen worden met dit toestel. Via Cheapconnect kunnen er geen SMS berichten verstuurd worden.

Gekozen voor Panasonic KX-TG6862, deze belt naar mijn mobiel als er nieuwe berichten zijn.
23
Technisch forum / Re: Lijn test uitschakelen ?
« Last post by cheapK on 23 Jun 2023, 23:27:34 »
Dat komt niet bij CC vandaan, vermoed ik, wat staat er in je display ?
Welke voip adapter gebruik je ?
Dan zou je in een log bestand kunnen zien waar het vandaan komt, een IP adres.
En belt iemand daar je IP adres, ja dat kan, ik gebruik dat wel bij een aantal mensen in mijn omgeving, buiten het telefoonnummer systeem om dus. Perfecte kwaliteit en geen kosten.
24
Technisch forum / Lijn test uitschakelen ?
« Last post by Xenomatrix on 21 Jun 2023, 18:51:04 »
Als sinds ik Cheapconnect gebruik, wordt er geregeld, en dan bij voorkeur 's nachts gebeld,
de telefoon gaat dan één keer over, en stopt vervolgens.
Dus net genoeg, om meteen klaar wakker te zijn.
Volgens 'de wandelgangen'   wordt dit gedaan om de lijn ( verbinding ) te testen.

Vraag:  Kan ik deze 'feature'   ook ergens uitschakelen ?
Het is nergens te vinden op het dashboard.
Grtz,  Ruben.
25
Nu ben ik ondertussen wel benieuwd, is het gelukt ?
26
Je telefoon registreert nu in op je echte (=uitgaande) nummer ?
Daar moet je dan een tussen nummer voor gaan gebruiken, nr . : 777*
Ik weet niet of er (al) een uitleg over te vinden is op de CC website maar zie dit :
https://forum.cheapconnect.net/index.php/topic,547.msg2169.html#msg2169
https://forum.cheapconnect.net/index.php/topic,384.msg2468.html#msg2468
En dan hoop ik dat je daar mee verder komt, niet moeilijk maar je moet het even weten (zoals wel vaker ).
Laat maar weten of het lukt ajb.
27
goedemiddag,
ben al jaren gebruiker van cheapconnect met een SNOM 821 vast toestel, deze gebruik ik op kantoor en het werkt als een trein.
Maar nu wil ik graag nog twee toestellen erbij. Maakt mij niet echt uit wat voor, maar het gaat om de configuratie.
Ik zou dan twee extra telefoonnummers nemen en deze koppelen aan de twee andere toestellen, en dan mijn hoofdnummer ook doorschakelen naar de andere twee nummers.
Mijn toestel is het hoofdnummer maar ik heb het liefst dat alle 3 de toestellen nu tegelijk overgaan op mijn telefoonnummer, maar als ze naar buiten bellen dat dit op hun eigen nummer is. Als ik in gesprek ben moeten nog steeds de andere toestellen over gaan.
Kan dat? Als het hoofdtoestel in gesprek is, dat dan de andere twee nog over gaan?
Pas als de andere twee ook in gesprek zijn, moet in gesprek toon komen. Kan dat?
Alvast bedankt,
groetjes
 
28
Algemeen forum / Re: Hostname - IPv6
« Last post by Robert on 22 Feb 2023, 20:34:57 »
Even een schopje geven...

Is er vanuit Cheapconnect iets nieuws te melden??
29
Technisch forum / Re: 32 seconden
« Last post by Joep on 16 Dec 2022, 16:00:55 »
SIP alg heb ik nu uitgeschakeld. Eeerst dat even proberen.
Bedankt.
30
Technisch forum / Re: 32 seconden
« Last post by OzzyMush on 16 Dec 2022, 09:50:42 »
Controleer je router instellingen: b.v. SIP ALG uitgeschakeld, juiste port forwardings.
V.w.b. de Fanvil: maak gebruik van STUN, vast lokaal netwerk adres
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10