1
Technisch forum / Kan niet gebeld worden na porteren eigen nummer
« on: 18 Nov 2017, 15:42:14 »
Heb sinds gisteren de gegevens gekregen van CC dat mijn eigen tel.nr. van Telfort geporteerd is naar CC.
Op de router (Experiabox V8) heb ik het External account aangepast met deze nieuwe gegevens.
Ik kan echter via dit eigen nummer niet in en niet uitbellen.
Om toch iets te kunnen heb ik voor uitbellen het sip nummer wat ik al had van CC weer geactiveerd zodat ik ten minste weer uit kan bellen.
Het heeft me al uren gekost om het toch voor elkaar te krijgen en kom nu in een fase dat ik er over denk om de hele situatie maar weer terug te draaien.
Het voorbeeld van de Experiabox op de site van CC heeft me ook niet geholpen.
Misschien dat een van jullie nog een oplossing weet?
Ik weet niet of het goed gaat maar ik zal proberen een screendump van de instellingen in de bijlage te plaatsen.
Op de router (Experiabox V8) heb ik het External account aangepast met deze nieuwe gegevens.
Ik kan echter via dit eigen nummer niet in en niet uitbellen.
Om toch iets te kunnen heb ik voor uitbellen het sip nummer wat ik al had van CC weer geactiveerd zodat ik ten minste weer uit kan bellen.
Het heeft me al uren gekost om het toch voor elkaar te krijgen en kom nu in een fase dat ik er over denk om de hele situatie maar weer terug te draaien.
Het voorbeeld van de Experiabox op de site van CC heeft me ook niet geholpen.
Misschien dat een van jullie nog een oplossing weet?
Ik weet niet of het goed gaat maar ik zal proberen een screendump van de instellingen in de bijlage te plaatsen.