Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - WimK

Pages: [1]
1
Algemeen forum / Re: ISDN naar Voip
« on: 04 Dec 2015, 14:06:50 »
Excuses, het eerste antwoord wekt misschien verwarring op. Het is inderdaad zo dat KPN maar 1 lopende order accepteert, dat is niet relevant als u eerst alle nummers naar CheapConnect porteert en daarna weer een los nummer daarvan doorporteert naar Ziggo.

Gidsvermelding is volledig operationeel.

Kijk, dat is een helder antwoord. Bedankt!

2
Algemeen forum / Re: ISDN naar Voip
« on: 01 Dec 2015, 21:35:50 »
Het zal niet aan ons liggen, wij voeren de opdracht uit zoals u dat wilt. Echter hebben wij geen invloed op KPN of Ziggo.
In het voorbeeld van KPN: KPN staat niet toe dat er op dezelfde aansluiting twee porteringen gelijktijdig lopen.
Wat bedoelt u met "KPN staat niet toe dat er op dezelfde aansluiting twee porteringen gelijktijdig lopen."?
Kunnen jullie niet 2 (of zoals in mijn geval 3) nummers gelijktijdig van KPN overnemen?


3
Algemeen forum / Re: ISDN naar Voip
« on: 29 Nov 2015, 14:49:45 »
Volgens mij lezen ze niet meer mee. Toch jammer, ik had graag een degelijk antwoord gehad.

4
Algemeen forum / Re: ISDN naar Voip
« on: 18 Nov 2015, 18:18:44 »
Quote from: WimK
Mijn vrouw belt dagelijks 15 minuten naar mobiel. Dat kost bij CC meer dan de 10,95 die ik hiervoor bij Ziggo moet betalen.
Hanteert Ziggo geen Fair Use Policy?
Alleen voor niets gaat de zon op.
Fair use policy? Zeker. Net als alle providers, ook KPN waar we nu zitten.
Maar dat betekent niet dat we voor maximaal 10,95 per maand mogen bellen bij Ziggo als we daar onbeperkt bellen voor 10,95 hebben.


Het zal niet aan ons liggen, wij voeren de opdracht uit zoals u dat wilt. Echter hebben wij geen invloed op KPN of Ziggo.
In het voorbeeld van KPN: KPN staat niet toe dat er op dezelfde aansluiting twee porteringen gelijktijdig lopen.
Wat bedoelt u met "KPN staat niet toe dat er op dezelfde aansluiting twee porteringen gelijktijdig lopen."?
Kunnen jullie niet 2 (of zoals in mijn geval 3) nummers gelijktijdig van KPN overnemen?

5
Algemeen forum / Re: ISDN naar Voip
« on: 18 Nov 2015, 08:05:29 »
Mijn vrouw belt dagelijks 15 minuten naar mobiel. Dat kost bij CC meer dan de 10,95 die ik hiervoor bij Ziggo moet betalen. Dat zijn de prive-belkosten dus.

Voor de zakelijke kosten is het een heel ander verhaal. Daar zijn voor de zakelijke markt geen fixed-prize tarieven.
Bovendien moet ik bij andere providers meer maandelijkse kosten betalen EN zijn de belminuten duurder. Daarom zou ik voor de zakelijke telefonie voor CC kunnen kiezen.

Maar ik wil wel nog graag reactie van CC op mijn eerste vraag of dit voor hen mogelijk is, want zij zijn degenen die het moeten uitvoeren als ik het aanvraag. Als zij hier niet aan willen meewerken houdt het op.

6
Algemeen forum / Re: ISDN naar Voip
« on: 17 Nov 2015, 17:31:30 »
KPN staat het toe om 3 van de 4 nummers te porteren bij een ISDN met 2 lijnen en 4 nummers. Niet bij een 10- of 100-blok.

Als je 1 of meer nummers porteert vervalt de isdn. Het overgebleven nummer blijft nog 1 of 2 maanden gereserveerd om alsnog over te nemen.
1 van de nummers gebruik ik niet, daarom wil ik maar 3 nummers porteren.

Blijft mijn vraag.


7
Algemeen forum / ISDN naar Voip
« on: 16 Nov 2015, 19:42:49 »
Ik heb momenteel een ISDN2 abonnement bij KPN, 2 lijnen en 4 nummers, dat op naam van mijn vrouw staat. Het hoofdnummer gebruiken we privé, 2 nummers gebruik ikzelf zakelijk en staan als zodanig ook vermeld in de telefoongids, 1 nummer gebruiken we niet.
Nu wil ik graag het privé-nummer onderbrengen bij Ziggo en de 2 zakelijke nummers (eventueel) bij jullie.
Omdat ik bang ben dat als ik tegelijkertijd het hoofdnummer naar Ziggo porteer en de andere 2 nummers naar jullie er iets mis gaat bij KPN waardoor ik straks nummers kwijt ben, heb ik het volgende bedacht en de vraag is of dit bij jullie mogelijk is:
Ik porteer de 3 nummers, naar jullie en porteer daarna meteen het privé-nummer door naar Ziggo. De 2 zakelijke nummers blijven dan bij jullie.
Daarbij moeten de 2 zakelijke nummers op de naam van de zaak komen te staan en het privé-nummer moet op naam van mijn vrouw blijven staan (zolang het bij jullie is), zodat Ziggo het ook goed kan overnemen (ik ben bang dat als het privé-nummer ook op naam van de zaak komt te staan, Ziggo het niet meer kan overnemen).
De zakelijke nummers moeten vermeld zijn bij detelefoongids.nl e.d.

Is dit mogelijk? En wat zijn de totale kosten (incl BTW) voor wat betreft eenmalige en maandelijkse kosten.

Groeten,

Wim

Pages: [1]