Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Ninja

Pages: [1]
1
Technisch forum / Re: Aanmelding mislukt na verhuizing
« on: 02 Apr 2017, 16:04:10 »
Ik heb het probleem uiteindelijk zelf kunnen oplossen door een ander wachtwoord aan te maken.
Topic bij dezen gesloten.

2
Technisch forum / Aanmelding mislukt na verhuizing
« on: 02 Apr 2017, 12:07:25 »
Sinds ik naar Duitsland ben verhuisd, doet mijn Nederlandse CheapConnect-nummer het niet meer. Ik gebruik een Siemens Gigaset N300A. Er zit ook een ander (Duits) VOIP-nummer op. Ik heb de centrale in Nederland losgekoppeld en hier via dezelfde switch aan het nieuwe modem gekoppeld. Dit is een Speedport W724V. De instellingen in de Gigaset stonden er gewoon nog in en het Duitse nummer werkt prima. Maar wat ik ook doe, ik krijg het CheapConnect-nummer niet aangemeld. Steeds de melding: 'Aanmelding mislukt'. Iemand enig idee?

3
Technisch forum / Re: Kan wel bellen maar niet gebeld worden
« on: 20 Oct 2015, 20:36:18 »
Gebruik je ook een app op je mobiele telefoon, of software op je computer? Dan moet je een extra nummer instellen als follow-me.

4
Sinds een paar dagen kan ik feitelijk niet meer bellen met mijn VoIP-telefoons. Bij elk binnenkomend gesprek valt het geluid na een halve minuut weg, van mijn kant of van de kant van de beller. De verbinding blijft bestaan. Ik heb niets aan de instellingen veranderd, behalve follow-me ingeschakeld naar een gratis tweede CheapConnect-nummer. Dat heb ik nu maar weer uitgezet, geen idee of dit de oorzaak kan zijn.
Iemand enig idee? Bedankt!

Pages: [1]