1
Technisch forum / Re: Fritz!box 7390 en Ziggo heeft iemand dit werkend ?
« on: 19 Mar 2014, 16:30:12 »
Bedankt voor de info.
Ik heb door Ziggo de router functie laten uitschakelen en alles leek daarna opgelost te zijn.
Alle verbindingen lijken door te komen die we maken en gemaakt worden in/uitgaande alleen zojuist nog zegt de tegenpartij dat de verbinding erg slecht is.
Veel ruis op de lijn , slecht te verstaan.
Nou weet ik niet of dit altijd het zelfde is want niet iedereen meld dit gelijk, enig idee wat hier de veroorzaker van kan zijn ?
Ik keek ook even in het log bestand en zag de melding beginnende vanaf de 14e :
We waren niet aanwezig deze datum dus niet kunnen opmerken maar het zal wel aan de DNS server van Ziggo misschien hebben kunnen liggen.
Ik heb door Ziggo de router functie laten uitschakelen en alles leek daarna opgelost te zijn.
Alle verbindingen lijken door te komen die we maken en gemaakt worden in/uitgaande alleen zojuist nog zegt de tegenpartij dat de verbinding erg slecht is.
Veel ruis op de lijn , slecht te verstaan.
Nou weet ik niet of dit altijd het zelfde is want niet iedereen meld dit gelijk, enig idee wat hier de veroorzaker van kan zijn ?
Ik keek ook even in het log bestand en zag de melding beginnende vanaf de 14e :
Code: [Select]
15.03.14 05:49:17 Registration of Internet telephone number 312036xxxxxx failed. Reason for error: DNS error
We waren niet aanwezig deze datum dus niet kunnen opmerken maar het zal wel aan de DNS server van Ziggo misschien hebben kunnen liggen.