Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - hz

Pages: [1]
1
Algemeen forum / Re: Abonnementstarief VoIP-Out
« on: 13 Jan 2014, 20:35:18 »
Sorry, maar ik snap het nog steeds niet.

Op de website staat
Quote
Registreer uw gratis CheapConnect account
VoIP OUT voor voordelige belminuten

Door u te registeren bij CheapConnect kunt u nieuwe VoIP nummers aanvragen en direct uitbellen via ons platform. Na registratie ontvangt u met ons een e-mail met uw login gegevens, u kunt hier direct mee aan de slag.
Als ik hiervan gebruik wil maken, moet ik vervolgens een betaald nummer aanvragen, of een betaald VoIP-out-abonnement, toch?

De bedoeling was om eerst eens te testen of alles werkt zoals gewenst en daarna, vroeg of laat, nummers naar CheapConnect te verhuizen. Ik heb nu dus een "los SIP-account". Kan ik daar straks nummers aan toevoegen? Kan ik daarna het "losse SIP-account" laten vervallen, maar de verhuisde nummers, incl. account, behouden?

2
Algemeen forum / Abonnementstarief VoIP-Out
« on: 13 Jan 2014, 17:27:49 »
Op de website staat
Quote
VoIP-Out
Een eigen VoIP centrale? Koppel uw centrale aan ons en bel voordelig naar alle bestemmingen.
U betaalt geen abonnement voor deze dienst, alleen de gemaakte gesprekkosten.
en
Quote
Tarief VoIP-Out: GRATIS, wij rekenen geen kosten voor het gebruik van deze dienst, u betaalt alleen de gemaakte gesprekskosten.
Mij werd hier bij de aanvraag echter wel het geringe bedrag van 0,95 euro (eenmalig? jaarlijks?) voor berekend. Of heb ik iets verkeerd begrepen? Het is geen halszaak, want het gaat om weinig geld, maar er mag toch eigenlijk geen misverstand over dit soort dingen bestaan.

Pages: [1]