1
Algemeen forum / Re: Abonnementstarief VoIP-Out
« on: 13 Jan 2014, 20:35:18 »
Sorry, maar ik snap het nog steeds niet.
Op de website staat
De bedoeling was om eerst eens te testen of alles werkt zoals gewenst en daarna, vroeg of laat, nummers naar CheapConnect te verhuizen. Ik heb nu dus een "los SIP-account". Kan ik daar straks nummers aan toevoegen? Kan ik daarna het "losse SIP-account" laten vervallen, maar de verhuisde nummers, incl. account, behouden?
Op de website staat
Quote
Registreer uw gratis CheapConnect accountAls ik hiervan gebruik wil maken, moet ik vervolgens een betaald nummer aanvragen, of een betaald VoIP-out-abonnement, toch?
VoIP OUT voor voordelige belminuten
Door u te registeren bij CheapConnect kunt u nieuwe VoIP nummers aanvragen en direct uitbellen via ons platform. Na registratie ontvangt u met ons een e-mail met uw login gegevens, u kunt hier direct mee aan de slag.
De bedoeling was om eerst eens te testen of alles werkt zoals gewenst en daarna, vroeg of laat, nummers naar CheapConnect te verhuizen. Ik heb nu dus een "los SIP-account". Kan ik daar straks nummers aan toevoegen? Kan ik daarna het "losse SIP-account" laten vervallen, maar de verhuisde nummers, incl. account, behouden?