Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - kathnic

Pages: [1]
1
OzzyMush, vandaag de test gedaan met alleen G729 codec. Hetzelfde verhaal.

2
OzzyMush dat klopt wat je zegt. Het wegvallen is maar heel even maar toch.

3
Helaas het uitzetten van de firewall is afgeschermd in het modem. En in the end kan dat natuurlijk niet de oplossing zijn.

4
Suggesties die ik heb geprobeerd zijn:

port forwarding van port 5060
STUN uit en aan gezet
Ik gebruik CC om zowel uit - als inkomende gesprekken te voeren
Met de andere provider heb ik inkomende - als uitgaande gesprekken gevoerd.

Het uitzetten van de firewall zou betekenen in geval van CC dat er bij het teruggeven van SIP messages iets wordt tegengehouden???

5
Beste allemaal,

Mijn nummer is reeds geporteerd en ik heb alle SIP-gegevens gekregen. Geen enkele aanpassing helpt. Alles al een keer minstens 1 uur uitgezet en daarna 1 voor 1 weer aangezet.

Het stomme is dat ik met een andere provider gewoon wel kan bellen. Ligt het toch niet aan cheapconnect??

6
Bovenstaande suggesties allemaal geprobeerd. Helaas geen effect.
Ik heb inmiddels ook een andere provider geprobeerd en die werkt prima zonder een aanpassing in het modem te doen. Oftewel schiet mij maar lek!

7
Allemaal geprobeerd. Alles uitzetten, kwartier wachten. En dan een voor een alles aanzettn. Niks helpt. Vandaag een test met 12connect gedaan en dan werkt alles prima.
Ligt het misschien aan cheapconnect?????

8
Ik ben het helemaal eens dat ik het in mijn router moet zoeken. Maar wat moet ik dan aanpassen?

9
Als ik probeer het Public addresstoe te kennen krijg ik de volgende melding:

After assigning the public ip address you have to

 (1) release the current private ip address of this device.  ==> toch niet statisch een ip-adres geven????
 (2) renew the ip address of this device in order to aquire the public ip address ==> wat wordt hier bedoeld???

Are you sure ?


10
De Thomson TG784n. De Siemens Gigaset een vsat ip-adres geven is gelukt.

11
Dat wil ik gaan doen. Iemand een goede beschrijving hoe je een DMZ in een Thomson modem aanmaakt? De Gigaset een vast IP-adres geven is geen probleem dat ga ik alvast doen.

12
Dat heb ik ingesteld bij de Geavanceerde Instellingen en ook dan na 20 sec wordt de verbinding verbroken. Moet ik dan ook iets bij de instellingen van de telefoonlijn wijzigen?

Op mijn toestel komt te IP-status code: 702

13
Ook het aan- of uitzetten van STUN geeft hetzelfde resultaat.

In mijn router heb ik port 5060 forwarded naar mijn Siemens Gigaset.

14
Mijn instellingen op de gigaset zijn:

Domein: sip.cheapconnect.net
Proxy-adres: sip.cheapconnect.net
Proxy-poort: 5060

registratieserver: sip.cheapconnect.net
poort registratie: 5060

ververstijd registratie: 300 sec

STUN: ja
Poort STUN: 3478
Stun-ververstijd: 240 sec
NAT-verversing: 20 sec

Uitgaande proxy: Automatisch
Adres uitgaand: leeg
Uitgaande proxy-poort: 5060

Geavanceerde instellingen:
Zendinstellingen: Automatisch
Gebruik R-toets: Ja
Gesprek doorverbinden door neerleggen: Nee
Doeladres aut bepalen: Nee
Doeladres afleiden uit: SIP-contactheader

Doorvebindbestemming: met aankondiging

Willekeurige poorten gebruiken: Nee
SIP-poort: 5060
RTP-poort: 5004 - 5020

Alvast bedankt voor de moeite.

15
Na mijn portering van Budget Phone naar cheapconnect heb ik het probleem dat na 20 seconden de verbinding wegvalt en het internet ook wegvalt.
Ik heb een Thomson modem, daarachter een Switch en daarachter de Siemens Gigaset staan.

Deze opstelling werkte prima met BudgetPhone, maar helaas bij cheapconnect niet meer. Wie kan mij helpen dit probleem op te losssen?

Pages: [1]