Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Blueswoman

Pages: [1]
1
@ Dank voor uw respons.

Ik heb mail verstuurd naar info@cheapconnect.net
Ik wacht het antwoord daarop maar even af,

met vr gr

2
Is er misschien een storing bekend?
Mijn telefoon kan niet registreren vanaf ongeveer 22.00 uur gisteravond.

Heb al opnieuw opgestart ook al terug naar fabrieksinstelling gedaan,
niets lijkt te helpen telkens zelfde fout

Iemand een idee?
bvd

Ik heb zyxel modem  P-2812HNU-F1 en telfort abbo

klein stukje van mijn log , er is nl de gehele pagina hetzelfde te zien dus meer dan 142 keer]
 [heb mijn telefoonnr veranderd in XXXX]
1   2015-02-03 09:26:06   info   SIP Registration: SIP:xxxxxxxx: Register Fail, error_cause 387 (response code: 0)
2   2015-02-03 09:21:57   info   SIP Registration: SIP:xxxxxxxx: Register Fail, error_cause 387 (response code: 0)
3   2015-02-03 09:16:28   info   SIP Registration: SIP:xxxxxxxx: Register Fail, error_cause 387 (response code: 0)
4   2015-02-03 09:12:52   info   SIP Registration: SIP:xxxxxxxx: Register Fail, error_cause 387 (response code: 0)
5   2015-02-03 09:06:50   info   SIP Registration: SIP:xxxxxxxx: Register Fail, error_cause 387 (response code: 0)
6   2015-02-03 09:03:47   info   SIP Registration: SIP:xxxxxxxx: Register Fail, error_cause 387 (response code: 0)
7   2015-02-03 08:57:12   info   SIP Registration: SIP:xxxxxxxx: Register Fail, error_cause 387 (response code: 0)
8   2015-02-03 08:54:42   info   SIP Registration: SIP:xxxxxxxx: Register Fail, error_cause 387 (response code: 0)
9   2015-02-03 08:47:34   info   SIP Registration: SIP:xxxxxxxx: Register Fail, error_cause 387 (response code: 0)

3
Dankjewel voor het antwoord.

Ik wacht geduldig af wat er uit het onderzoek komt.

4
De telefoon aansluiting ligt er uit
Wanneer ik gebeld word krijg ik de toon van niet aangesloten nummer.
Ik heb de aansluiting/modem via zyxel P-2812HNU-F1 [van Telfort]
Iemand een idee?

ik krijg te zien in mijn modem dat het cheapconnect nr niet wil registreren.

er staat in mijn log
1   2014-07-02 11:29:32   info   SIP Registration: SIP:31xxxxxx: Register Fail, error_cause 387 (response code: 0)
2   2014-07-02 11:26:26   info   SIP Registration: SIP:31xxxxxx: Register Fail, error_cause 387 (response code: 0)
3   2014-07-02 11:17:21   info   SIP Registration: SIP:31xxxxxx: Register Fail, error_cause 387 (response code: 0)
4   2014-07-02 11:08:17   notice   SIP Registration: SIP:31xxxxxx: Register Fail, error_cause 83 (response code: 408)

5
inderdaad na twee dagen zoeken was ik er net achter dat er geen 00 of + moet staan
hij registreert weer gelukkig.
als je het lang niet hebt gedaan is t ff zoeken hoe het ook alweer zat.

heb alleen geen kiestoon kan dus ook niet uitbellen
als ik met mobiel thuisnr bel hoor je alsof hij gewoon overgaat
alleen aan de thuiskant is het muisstil...

EDIT
Dank voor de hulp allen
Ik ben er achter wat er aan de hand is
mijn phone poort 1 doet  het niet meer,
en ik domoor heb alleen getest op phone 1
dus nu even een nieuw modem aanvragen dan is alles weer in orde

6
helaas het lukt me dus niet om cc te registreren.

niet met net niet met nl en niet met de . nrs
heb al gekeken of ww veranderd is maar in mijn profiel kan ik alleen maar 1 ww vinden en dat heb ik ook telkens ingevuld.
maakt  ook niet of ik voor het nr dus 00 zet of een +
heb nu volgens mij bijna alles geprobeerd maar kom er niet achter waarom het niet lukt.
pfff even een reboot en je bent dagen zoet ;-)

7
Dankjewel PaulV

Ga ik vanmiddag proberen.
Mag ik vragen of jij ook meerdere in uit bel providers hebt?
Ik meen me nl te herinneren dat cheapconnect op sip 1 moest zitten
maar weet het niet helemaal zeker.
zo heb ik nu nl wel ingesteld staan
sip1 cheapconnect [inbellen]
sip2 voipbuster [uitbellen]
bij het uitbellen heb ik nu wel weer kiestoon dus dat probleem is weer weg
maar ga vanmiddag dus proberen om cheapcoonnect geregistreerd te krijgen [wat tot nu toe dus nog niet gelukt is]

meld straks even of het is gelukt of niet.

thnx voor je hulp alvast

8
Ik zal ergens een fout maken denk
maar kom er zelf niet meer uit
ben al hele middag bezig

gisteravond had het modem [zyxel P-2812HNU-F1] een spontane reboot
daarna kon ik niet meer bellen of gebeld worden.[inbellen met cheapconnect, uitbellen metvoipbuster]
de nummers waren wel geregistreerd.
nu was er mogelijke oplossing aangedragen via telfort forum om harde reset te geven.
gedaan maar krijg nu cheapconnect niet meer geregistreed.
uitbellen doe ik dus met voipbuster en die registreerd wel goed.
[al heb ik nog steeds geen kiestoon en kan dus niet uitbellen ,dus ws ligt het toch ergens bij telfort]

alle hulp is welkom want zie het even niet waar ik de fout maak.
ik weet dat ik destijds een time out heb aangepast
maar weet nu helaas niet meer waar en kon het hier op forum ook niet terug vinden.

9
Heb op de website gekeken en de timeout aangepast naar 90 en hij doet  het weer.
[tenminste ik vermoed dat dat het is geweest]

dus dit kan op slot.
----------------------------------------------------------
Ik heb mijn modem [zyxel  P-2812HNU-F1 van telfort] ingesteld en het werkte allemaal naar behoren.
Maar [ik denk] sinds vandaag wil het nummer niet meer registreren in de modem.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Als iemand mij nu belt krijgen ze een engels sprekende voicemail?

Had hiervoor budgetphone en ben sinds 5 mei over op cheapconnect.
Uitgaand heb ik ingesteld staan voipbuster.[deze blijft wel geregistreerd staan]

10
Algemeen forum / Re: Porteren van uit Budgetphone procedure ?
« on: 02 May 2013, 20:55:48 »
ben heel benieuwd.
Heb ook de portering aangevraagd.
Was al vele jaren [zo'n 6 jaar] klant van BudgetPhone
maar als dat nu betekend dat ik alsnog een abbo moet nemen
dan bedank ik ervoor.
Gebruik het alleen maar om mijn eigen nr te behouden en gebeld te kunnen worden.
uitbellen gaat al jaren via Voipbuster.
Dat zal ws ook zo blijven.

Pages: [1]