Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - renzo

Pages: [1]
1
Het blijkt inderdaad aan de Experiabox te liggen. Dat vond ik hier: https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/sip-alg-uitschakelen-in-experiabox-v8-86678

En dank voor je tip over het weghalen van de nummers. Gedaan.

2
Ik zit met een technische vraag. Ik heb bij een vriend een Siemens VOIP-telefoon geinstalleerd met de Cheapconnect voip-dienst erop.
Bij mij thuis, hangend aan een Ziggo modem werkt het goed.

Bij hem (Telfort glasvezel, glasvezelmodem hangt in bridge modus aan een Asus Router, daaraan hangt de telefoon) werkt het niet goed.
Elke 2 a 2,5 minuut valt het geluid aan beide zijden weg. De verbinding blijft wel open staan.


Kunnen jullie zien waar dit fout gaat?

Pages: [1]