Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Kloet001

Pages: [1] 2
1
Heeft iemand ervaring met instabiel binnenkomend verkeer wanneer een Fritzbox is aangesloten op een mediabox van Ziggo? Soms gaat de telefoon wel over maar soms ook niet. 

2
is er nog een handleiding nodig voor de Linksys Pap2T?

3
Kan ik tegelijkertijd mijn Cheapconnect VOIP account tegelijkertijd op 2 verschillende modems actief laten zijn? Wie weet dat?

4
ja snap het nu een beetje, je maakt een 777x account voor je vaste nummer en een aparte voor je mobiele nummer en die zet je via het hoofdnummer op de CC portal in de follow me (doorschakeling) naar bestemming account 777x (voor mobiel) en 777x (voor vast nummer). Alleen gaat de mobiel soms niet over maar dat is vast een CSipSimple issue, de registratie is wellicht niet helemaal stabiel. Maar nu werkt het. Zeer bedankt, kostte aardig wat moeite en tijd maar als het werkt is dat de beloning.   

5
dus als ik het goed begrijp moet je in je FB een 777x account maken voor het vaste hoofdnummer en een 777x account voor het mobiele nummer dat je via de sip client van CSipSimple gaat aanroepen? En de proxyserver van beide 777x accounts moet leeg zijn. En het hoofdnummer moet niet geregistreerd staan toch? Ik snap zelf niet helemaal goed wat ik gedaan heb, maar het werkt! Tot zover dank!

6
werkende weg kwam ik er toch ook achter dat de fritzbox wel degelijk 2x een CC vast nummer accepteert en als groen statusknopje aangeeft, alleen het doorschakelen en mobiel en vast tegelijk laten overgaan lukt me nog steeds niet.

7
ik ben er nu dus achter dat de mobiel met sip account pas over gaat als je de registratie van het hoofdnummer uit zet, maar dan gaat de vaste telefoon dus niet gelijk over met de mobiel, en dat is best lastig. Ik heb het namelijk even gecheckt met een tweede vaste nummer dat ik heb.

8
ik ben nog steeds aan het knutselen en nu gaat mn mobiel wel over maar niet meer het vaste toestel???

9
hi ben nog steeds bezig met dat doorschakel naar mobiel. Op zich is alles gelukt maar ik snap nog niet dat je dat sip account in je telefoon een ander 777x nummer moet zijn. Hij rinkelt dan ook niet. Ik heb CSIPSimple App geinstalleerd

10
Hallo theuser, ik heb de registratie van het nummer dat moet worden doorgeschakeld in de FB uitgeschakeld, maar geen groen lampje bij de 777x sip account van Cheapconnect (??). Ook weet ik niet precies hoe ik de doorschakeling moet invullen met de 4 invulvelden. Wat vul ik in bij bestemming en hoe : 00316..... of 06 en wat bij of naar account?

Graag hoor ik van je nader over het installeren van de SIP Client in mijn Smartphone, ik heb een Android toestel (Huawei P9 Lite).

11
bovendien krijg ik op de FB ook nog geen groen status knopje bij het 777x (sip)account. Dat zou toch wel moeten want ik heb de account volledig met password en alles ingevuld, alleen is er dan nog geen doorschakeling gerealiseerd.

12
ik krijg geen succesvolle doorschakeling in de portal van CC.
Wat vul ik in op onderstaande pagina?

Toevoegen doorschakeling
Naam
Naam van de doorschakeling...
Bestemming:
Laat dit veld leeg indien 'naar account'...
of naar account
Ringtijd
Toevoegen

13
OK, dus als ik het goed begrijp, dan moet ik het vinkje in de FB bij het nummer dat ik via doorschakeling wil laten aanroepen, uitzetten? Maar dan gaat de gewone telefoon ook nog wel over naast dat de smartphone gaat meerinkelen?

14
moet ik in de 777x sip account niet gewoon aangeven dat ik wil dat het account alleen wordt gebruikt voor doorschakelen "alleen doorschakelen" dus? Als je daarop klikt waarschuwt CC dat instellingen zullen worden verwijderd (??).

en wat vul ik hieronder eventueel in:

Toevoegen doorschakeling
Naam
Naam van de doorschakeling...
Bestemming:
Laat dit veld leeg indien 'naar account'...
of naar account
Ringtijd
Toevoegen

15
Hi,

De registratie van het 777x nummer is gelukt!
Ik dank je dus voor je moeite maar toch snap ik de laatste stap niet goed: "op de FB moet de inlog voor je hoofdnummer uitstaan". Wat bedoel je met de inlog voor je hoofdnummer?
Ik heb gewoon 2 telefoonnummers ingevoerd dus weet allereerst niet wat het hoofdnummer precies is. Bovendien, en daar zit misschien de crux waarom het niet lukt. Ik bel uit via een andere VOIP-provider, CC gebruik ik puur voor binnenkomende verkeer. Jij zegt dat ik voortaan uit bel met het 777x nummer. Ik wil namelijk niert uitbellen via CC, en dat verplicht CC mij ook niet en de FB ook niet. 
Kun je nog een keer met me meedenken hoe het eventueel toch kan lukken?
Alvast bedankt!

Pages: [1] 2