CheapConnect forum

Algemeen forum => Technisch forum => Topic started by: hjm229 on 10 Mar 2017, 15:47:45

Title: Het telefoonnr dat u heeft gebeld geeft geen gehoor
Post by: hjm229 on 10 Mar 2017, 15:47:45
Heb al meer als een jaar ( Was hectisch jaar, dus niets aan gedaan, maar nu wil ik graag dat het werken gaat ) een paar nummers bij CC, maar het is nog nooit iemand gelukt mij er op te bellen. Mijn Grandstream centrale geeft " registered" aan en ook bij CC staat dat de lijnen geregistreerd staan. Op dezelfde centrale heb ik ook een Betamax 085 nummer en die doet het wel gewoon, wat er op lijkt te wijzen dat het in elk geval geen NAT probleem is.

Weet er iemand raad?
Title: Re: Het telefoonnr dat u heeft gebeld geeft geen gehoor
Post by: cheapK on 14 Apr 2017, 19:31:31
Is je nummer bij CC ook een 085xx  nummer ?
Ik zie dat je dat gebruikt als gebruikersnaam.
Op de inlog bij CC kun je zien of je SIP geregistreerd is.
Title: Re: Het telefoonnr dat u heeft gebeld geeft geen gehoor
Post by: hjm229 on 14 Apr 2017, 19:54:41
Dank je wel voor het meedeneken, maar zowel bij mij als bij CC wordt aangegeven dat de nummers geregistreerd staan, dus dat is niet het probleem.

Zal blij zijn als we eindelijk weer zelf een modem mogen kopen, komt er gauw een Fritz Docsis modekm en hangt de sip weer aan de buitenkant.
Title: Re: Het telefoonnr dat u heeft gebeld geeft geen gehoor
Post by: rvdv on 19 Apr 2017, 12:54:38
En wat zegt de klantenservice van CheapConnect?
Staat het nummer wel goed geregistreerd bij hen?
Dus niet de registratie van jouw device naar CC, maar echt het nummer zelf?
Title: Re: Het telefoonnr dat u heeft gebeld geeft geen gehoor
Post by: hjm229 on 19 Apr 2017, 18:44:21
Dat heb ik ze niet gevraagd. Had een stille hoop dat men meeleest.